نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سعید آذری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ابراز امیدواری برای قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: بازی سختی با استقلال داریم و امیدوارم خارج از حاشیه‌ها و شایعات، شاهد یک مسابقه شرافتمندانه باشیم.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد، یک روز قبل از فینال جام حذفی در مصاحبه‌ای به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*این بازی مثل هر فینال دیگری سخت است و برنده آن صاحب سهمیه آسیایی می‌شود. فکر می‌کنم تیم فولاد شایسته کسب سهمیه در لیگ برتر هم بود ولی در مسابقه آخر برابر پدیده یک امتیاز گرفتیم.

*مربی فولاد و مربی استقلال هر دو از یک مکتب با اصالت هستند و مطمئنم فینال جام حذفی قشنگ خواهد شد. امیدوارم خارج از حاشیه‌ها و شایعات، شاهد یک بازی شرافتمندانه باشیم. مجیدی و نکونام شناخت کاملی از هم دارند و زمانی با یکدیگر همبازی بودند. به نظرم این مسابقه مثل یک شطرنج است که ممکن است حتی کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بکشد.

*مباحث مطرح شده پیرامون کرونایی بودن بازیکنان فولاد در آستانه بازی با استقلال شایعه است و به این شایعات گوش نمی‌دهیم. روز گذشته یک جلسه تمرین در اصفهان برگزار کردیم و امروز هم تمرین خواهیم داشت. همه بازیکنان را تا شب گذشته صحیح و سالم در اختیار داشتیم و مشکلی نیست.

*در خصوص گلایه ام از پیمان یوسفی (مجری تلویزیون) بعد از اظهار امیدواری اش برای قهرمانی استقلال در جام حذفی باید بگویم پیمان یکی از دوستان خوب من است. او از مجریان صاحب سبک و با اعتبار تلویزیون است و همواره با تفکر حرف می‌زند. فکر می‌کنم در آن لحظه کمی هیجان زده شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    اینا خوب اومدی!هردو از یک مکتب با اصالت هستند! خخخ خخخ منظورت رو خوب رسوندی!خدا رحم کنه به تیم داوری این بازی!یجورایی پس هم در دروغ وفریب وهوچیگری ومظلوم نمایی بر میان.چون هر دو از یه جا ابشخور دارن.اما در کل خودتم میدونی اون تیمی که قراره کادو بگیره کدوم تیمه وچرا!!!
  • ایوبی US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    یعنی میفرمایین پیمان یوسفی استقلالی نیست؟صدا و سیما از مدیران تا مجریان منصوب حضرات یادگار و استقلالی هستند
  • مرادی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    حالا اگر جای کیسه پرسپولیس بود ... وا مصیبتا میشد
  • استقلال سوراخه IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    مجریان صدا و سیمای میلی از دم کیسه کشن
  • اتش‌سوزان‌ارتش‌سرخ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    اقای‌اذری‌خودت‌‌نوبه‌‌زحمت‌‌نداز‌‌ید‌‌استقلال‌برده‌نه‌تو‌زمین‌بکه‌بیرون‌زمین‌فوتبال‌این‌کار‌شده.مگه‌ندیدی‌که‌سر‌تیم‌‌گل‌گهر‌چی‌اوردن‌‌که‌به‌فینال‌رسید.شما هم‌از‌پیش‌باخته‌هستی‌چه‌مجری‌دوست‌شما‌‌باشه‌‌یا‌ناشه...
  • حمیدعشق۶ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    واقعا اگه همین ماجرابرای پرسپولیس پیش میومد باید کل کشور حکومت نظامی می شد کیسه کشا دنبال بهانه ای برای ابراز سوزش‌ عمیق از پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس کبیر هستند حتی با گل گهر یا هر تیم دیگه بازی دارن اعلام میکنن که نشان می‌دهد سوزش ادامه دارد
  • پرسپولیسی RO ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    به لطف خیلی ها باید دوچرخه سوار رو قهرمان کنند.بازی ها قبلی اینو میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی