استقلال در جام حذفی به هیچ تیم لیگ برتری رحم نکرد؛ حتی قهرمان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی آقای گل پیشین فوتبال ایران می‌گوید آبی پوشان تهرانی برای رسیدن به فینال جام حذفی به هیچ تیم لیگ برتری رحم نکردند.

محمد مومنی ملی‌پوش اسبق استقلال در خصوص برگزاری بازی فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد در اصفهان گفت: استقلال شایسته ترین تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی و حتی قهرمانی در این جام است. استقلال در طول جام حذفی همه رقبایش لیگ برتری بودند و با حذف تیم هایی مثل پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و گل گهر به فینال رسید. حق شاگردان مجیدی است که در پایان سال طولانی و سخت و پرفشار فوتبالی اخیر یک قهرمانی بیاورند چون این تیم در لیگ هم تیم شایسته ای بود اما بنا به دلایلی نتوانست قهرمان شود.

وی افزود: مجیدی مدت‌هاست که قول داده برای استقلال یک جام می آورد و حالا که کار آبی پوشان در لیگ برتر با کسب مقام سومی و سهمیه آسیا به پایان رسیده به طور حتم در جام حذفی این اتفاق رخ خواهد داد و شاگردان فرهاد مجیدی جام قهرمانی را مقابل فولاد بالای سر خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تعصب استقلال IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    درود خدا برجناب آقای محمد مومنی متعصب استقلالی که همیشه مثل هواداران دو آتیشه استقلال عمل کرده و پشتیبان تیم بزرگ استقلال بوده و هست البته عزیزان پیشکسوتان استقلال خیلی خوب پشتیبانی کردند خیلی هاشون بیشتر وبا تعصب مانند محمد نوری ،امیرحسین صادقی، محمد مومنی آرش برهانی، کوروش تشت زر ،نیکبخت واحدی ،علی فتح الله زاده واعظ آشتیانی پرویز برومند،مهدی امیرآبادی، شاهین بیانی که ازهمه عزیزانی که اسمشان ذکرشده تشکر فراوان داریم وازکسانی که اسمشان ذکر نشده آرزوی سلامتی از درگاه خداوند متعال خواستارم چون پیشکسوتان خیلی زیادند
  • استقلال قهرمان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    استقلال در لیگ برتر هم همان کیفیت را داشت که در حذفی منتها آل بابا مسعود طی 5 سال در مقابل پرسپولیس سد نفوذ ناپذیری ساخته بود از مدیران و معاونینی که شبانه روز پاسدار حریم سرخ سلطان بودند
  • حامد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    بهتره بگین اقایان فغانی و کاظمی به هیچ تیمی رحم نکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی