واکنش وزیر ورزش عربستان به طلای عجیب گنج‌زاده/ پاداش ۳۳ میلیارد تومانی به کاراته‌کای عربستان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش عربستان پس از شکست کاراته کای عربستانی مقابل سجاد گنج‌زاده در فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته المپیک توکیو پاداش ویژه ای را به طارق حامدی اختصاص داد.

سجاد گنج‌زاده دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان و طارق حامدی دارنده ۲ طلای آسیا در دیدار فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته المپیک توکیو، به مصاف هم رفتند که در پایان کاراته‌کای عربستانی به علت وارد کردن ضربه شدید پا به صورت گنج‌زاده شکست خورد.

در حالیکه یک دقیقه از این مبارزه گذشته بود و نتیجه ۴ بر یک به سود کاراته کای عربستانی بود، طارق حامدی در حین مبارزه با پای چپ ضربه محکمی را به سمت راست صورت و گردن گنج‌زاده وارد کرد که منجر به بیهوشی گنج‌زاده و انتقال او با برانکارد به بیرون از تاتامی شد. پس از این اتفاق داوران وارد شور شدند و کاراته کای عربستانی به دلیل خطای شدید بازنده اعلام شد تا مدال طلای المپیک از آن گنج‌زاده شود.

پس از این اتفاق وزیر ورزش عربستان اعلام کرد به طارق حامدی تنها مدال آور ورزش عربستان در المپیک توکیو مبلغ یک میلیون و سیصد هزار دلار پاداش پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ی روستایی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    باز هم بگید کشور برادر ،دوست،مسلمان
  • سعید مادریدیستا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    پاداش مدال نقرهء ورزشکار عربستانی بیشتر از کل بودجهء سالانهء کاراتهء جمهوری اسلامیه!!!! به این میگن ارزش گذاری به یه ورزشکار قهرمان، پاداش طلایی های ما توی المپیک چند بود؟؟ ۲ میلیارد تومن!!؟؟ به دلار میشه چقدر!!؟؟ با دلار ۲۵ هزار تومنی میشه ۸۰ هزار دلار، یعنی اگه هر ۷ تا مدال ما طلا بود پاداش کل مدال آورای جمهوری اسلامی حتی نصف پاداش یه مدال آور عربستان هم نمیشد، واقعا خجالت آوره، عربستان بجز نفت هیچ منبع درآمد دیگه ای نداره و حتی آب هم وارد میکنه ، بعد جمهوری اسلامی که ۹ درصد کل منابع زمین رو داره با یک درصد جمعیت دنیا ، مردمش توی تامین ابتدایی ترین نیاز ها شون موندن،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی