تکرار تاریخ پس از ۳۳ سال/ پسر آرژانتینی به افتخار پدرش رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال آرژانتین دست به کاری بزرگ زده و برزیل را با نتیجه ۳-۲ شکست داد تا در توکیو ۲۰۲۰ مدال برنز را از آن خود کند.

در این میان یکی از دراماتیک ترین لحظات دیدار رده بندی، تکرار موفقیت پدر توسط فرزند بود. هوگو، پدر فاکوندو کونته در المپیک سئول ۸۸ در لباس تیم والیبال این کشور به مدال برنز رسیده بود و امروز بعد از ۳۳ سال این شاهکار تکرار شد تا آنها یکدیگر را در آغوش بگیرند.

پس از این پیروزی فاکوندو در مقابل دوربین‌ها به پدرش چنین پیامی داد: «من بسیار خوشحالم. ما فوق العاده بودیم و این پیروزی باورم نمی‌شود. می‌خواهم همین الان به من مدال را بدهند. این پیروزی به ما حس فوق العاده‌ای داد و امیدوارم در خانه مردم آرژانتین نیز شرایط همینگونه باشد. مردم نمی‌دانند در این مدت و در اردوهای آماده سازی چه شرایطی را پشت سر گذاشتیم. ما نام خود را در تاریخ ثبت کردیم و این واقعا باشکوه است.»

والیبال همیشه در خانه خانواده کونته ورزش اول بوده است. مادر خانواده یعنی سونیا نیز بازیکن فوق العاده‌ای بود. خواهران فاکوندو یعنی کامیلا و مانوئلا نیز علاقمند به این ورزش بودند. پس از پیروزی مقابل برزیل، این سه نفر در یک تماس ویدیویی خانوادگی فاکوندو را غافلگیر کردند.

تکرار تاریخ پس از ۳۳ سال/ پسر آرژانتینی به افتخار پدرش رسید

فاکوندو در این تماس گفت: «شما می‌خواهید من را به گریه بیاندازند. من خیلی شما را دوست دارم. شما و پیرمرد (پدر) می‌دانید که ما برای رسیدن به چه هدفی مبارزه می‌کردیم.»

نه سال پیش و قبل از المپیک ۲۰۱۲ لندن و با بازنشستگی هوگو، از فرزند پرسیدند علاقه دارد کدام موفقیت پدر را تکرار کند. فاکوندو پاسخ داد: «او در گذشته موفق به کسب مدال المپیک شده و امیدوارم روزی این اتفاق برای من نیز تکرار شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی