نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمدرضا داورزنی - والیبال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هیچ جریان قدرت و مافیایی در تیم ملی والیبال وجود ندارد، این مسائل از سوی کسانی مطرح می‌شود که از تیم ملی دور مانده‌اند.

محمدرضا داورزنی در خصوص ارزیابی نتایج تیم ملی والیبال در المپیک و سایر مباحث مطروحه مصاحبه‌ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*نقدهای زیادی به نتایج ما بود، از طرف دیگر هم سرمربی اصرار داشت تا از بازیکنان مختلف استفاده کند تا به ترکیب ۱۲ نفره نهایی‌اش برسد. تیم در نهایت به توکیو رفت و شروع خوبی هم در المپیک داشتیم و برد مقابل لهستان انتظارات عمومی و تیم را دچار یک چالشی کرد که در بازی با کانادا نتوانیم به پیروزی برسیم و شکست ما مقابل کانادا شرایط تیم را تغییر داد و در نهایت منجر شد در بازی آخر نتوانیم ژاپن را شکست دهیم و  از صعود از گروه باز بمانیم و نتوانیم جامه عمل به آرمان و هدف‌مان بپوشانیم.

*قرارداد کولاکوویچ هم تا پایان المپیک در سال گذشته بود ولی شرایط طور دیگری رقم خورد مسابقات در سال گذشته به تعویق افتاد. در جلسات مختلفی که در فدراسیون برگزار کردیم، اکثریت کارشناسان و دوستان نظرشان این بود که مربی دیگری را جایگزین کولاکوویچ کنیم تا به لحاظ رهبری تیم شرایط مناسب‌تری داشته باشد. تصمیمات مختلفی گرفته شد و نهایتا مجموعه کارشناسان نظرشان بر مربی خارجی بود، روی ۵ گزینه نظر داشتیم که آلکنو اولویت اول بود و انتخاب شد تا تیم را در مسیر المپیک رهبری کند. علی‌القاعده در دنیا معمولا المپیک به المپیک برنامه‌ریزی می‌کنند. طبیعتا یک سرمربی باید ۳-۴ سال فرصت داشته باشد تا در تورنمنت‌های مختلف تیم‌ها را ارزیابی کند و کار کند و بتواند در میدان بزرگی مثل المپیک با شناخت کامل از بازیکنان کار کند.

واکنش رئیس فدراسیون به جریان مافیایی در تیم ملی والیبال/ سعید معروف بماند یا برود؟

*بازیکنان بزرگ دوست دارند اگر روزی در شرایط سنی خوبی قرار ندارند در شرایط بهتر و موفقیت‌های بهتری با تیم ملی خداحافظی کند. سعید هنوز صحبت رسمی با تیم ملی نداشته است و بعد از بازی با ژاپن گفت که می‌خواهد از تیم ملی خداحافظی کند و هنوز مذاکره‌ای با او نداشتیم و بعد از مسابقات هم به سفر رفته است. همه بازیکنان که در والیبال کشور کار می‌کنند تا زمانی که می‌توانند به تیم کمک کنند در خدمت تیم ملی هستند. مگر اینکه شرایط پیش بیاید و به لحاظ مصدومیت و دیگر مسائل  فرد بهتری جایگزین آنها شوند. تمام بحث ما این است که معروف جزو بازیکنان اثرگذار ما در ۱۰-۱۵ سال گذشته بوده است و اگر شرایط بدنی‌اش اجازه دهد می‌تواند حتی در المپیک آینده هم حضور داشته باشد.

*در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص وجود مافیا و دسته‌بندی‌هایی  که گفته می‌شود در والیبال وجود دارد‏ باید تصریح کنم به هیچ عنوان مابحث وجود ندارد و نه مافیا و نه جریان قدرتی در تیم ملی وجود دارد.  از همه سرمربیان تیم‌های ملی می‌توانیم سوال کنیم و هیچ بحثی وجود نداشته است. یک مشکلی که در کشور داریم این است افراد وقتی در تیم هستند و در ترکیب کادرفنی هستند همه چیز خوب است. به محض اینکه یک نفر از تیم جدا می‌شود‏، این مسائل به وجود می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    آقای داور زنی شما اگر کمی احساس مسئولیت میکردید باید استعفا میدادید همه مردم میدونن که جریان مافیایی تو تیم هست و سر دستشون معروف و موسوی هستن معروف دیگه تموم شده و جز حاشیه چیزی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی