نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بهزاد غلامپور، حسین حسینی و رشید مظاهری؛ آلومینیوم - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال فصل بیستم لیگ برتر را در شرایطی به پایان رساند که ۱۲ گل کمتر از فصل نوزدهم دریافت کرده بود.

بسیاری از کارشناسان فوتبالی به ویژه پیشکسوتان باشگاه استقلال در ابتدای فصل بیستم بعد از حضور محمد رشید مظاهری در جمع بازیکنان این تیم ابراز خرسندی کردند. چرا که استقلال فصل نوزدهم را با ۳۱ گل خورده به پایان رساند که بدترین آمار در ۵ فصل اخیرش بود. فصلی که سید حسین حسینی یک تنه در همه رقابت‌های داخلی و خارجی درون چارچوب دروازه تیمش ایستاد.

اما استقلال در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر تنها ۱۹ گل دریافت کرد که ۱۲ گل خورده کمتر نسبت به فصل قبل را نشان می‌کند. چیزی بیشتر از یک سوم گلهای خورده فصل قبل.

جالب اینکه سهم حسین حسینی از این ۱۹ گل، ۷ گل خورده بود که از تیم‌های مس رفسنجان، فولاد (۲گل)، نفت مسجد سلیمان، تراکتور و سپاهان (۲گل) در ۱۱ بازی بود و ۱۲ گل دیگر را مظاهری در ۱۹ بازی خورد.

این روزها بسیاری از هواداران استقلال در صفحات مجازی از مدیران باشگاه درخواست کرده اند هرطور شده مظاهری را در استقلال نگه دارند. چرا که این دروازه بان با داشتن بندی در قراردادش می‌تواند در صورت برآورده نشدن خواسته‌های مالی‌اش از این تیم جدا شود.

از طرفی قرارداد حسین حسینی هم تمام شده است و شنیده می‌شود دوست دارد همچنان در استقلال بماند چون پیشنهادات مالی دیگر تیم‌ها برای او چندان جذاب نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی