نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم لیگ تمام شد، هم جام حذفی قهرمانش را شناخت اما داستان داوری‌ها که تقریبا همه تیم‌ها به آن اعتراض دارند چه شد؟

آرتین زهرابی؛ حکم محرومیت امیر قلعه‌نویی از سوی کمیته انضباطی در کمترین زمان ممکن صادر شد؛ همان طور که پیش از این ساعاتی پس از مصاحبه زنده با شبکه ۳ سیما به همان کمیته احضار شده بود.

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی که انتقادهای شدیدی را مطرح کرده بود پیش بینی همین اتفاقی که امروز برایش رخ داده را می‌کرد؛ چون در لحظه آخر آن مصاحبه، رو به دوربین گفت حالا هر کاری دلتان می‌خواهید انجام بدهید.

آنچه به باشگاه گل گهر به طرفه العینی ابلاغ شد اما محرومیت ۳ ماهه قلعه‌نویی بود. رای صادر، حکم ابلاغ و فرصت تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف نیز لابد برای محفوظ است اما سوالی که داریم چندان پیچیده نیست:

آیا در سایر موارد نیز احکام کمتیه انضباطی با همین سرعت و ابتکار عمل صورت می‌گیرد؟

قلعه‌نویی محروم شد اما ماجرای داوری‌های ضعیف و دور از انتظار چه شد؟ هم لیگ تمام شد، هم جام حذفی قهرمانش را شناخت اما داستان داوری‌ها که تقریبا همه تیم‌ها به آن اعتراض دارند چه شد؟

تبانی کنندگان در لیگ‌های پایین، شرط بندهایی که فوتبال ایران را لجن مال کرده اند، دلالان و سوداگران فوتبال که خون این ورزش را مثل زالو نوش جان می‌کنند چطور؟ با آنها چه رفتاری خواهد شد؛ حکمشان چه خواهد بود؟

قلعه‌نویی یا با این حکم سریعی که برایش صادر شده احتمالا متنبه می‌شود و مثل بچه‌های خوب به راهش ادامه می‌دهد یا ممکن است اتفاقات دیگری را تجربه کند اما اصل داستان چه خواهد شد؟

خلاصه درد این فوتبال که فقط چند کلام انتقاد شدیداللحن قلعه‌نویی نبوده و نیست؛ ما دردهای بی درمان دیگری هم داریم؛ آنها چه خواهند شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    این مجازات راستگویی بود..چون حرف حق زد محروم‌ شد حرف حق زدن تو این مملکت تاوان سخت داره! امیرخان به دلیل اینکه گفت در این چهل سال فقط چیزی که بوده ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم‌ و نمونه اش را در فوتبال هم می بینیم حالا باید تاوان سخت بده عجبااا..حیرتاااا..
  • ممد IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آیا کمیته ای که رای به محرومیت سرمربی گل گهر داده به خودشان زحمت داده است تا با حضور کارشناس فیلم بازی های اعتراض امیر قلعه نویی باز بینی نمایند.یا به دستورات بالا دستی عمل کرده اند.
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    دردمارانیست درمان الغیاث-هجرمارانیست پایان الغیاث.دین ودل بردندقصدجان کنند-الغیاث الجورخوبان الغیاث!عزیزان من دراعتراض اخیرقلعه نوعی تماماحق بودمنتهی درکشورماکسیکه ازحقوق حقه خوددفاع کنددراکثرمواردبایدمجازات شودفیفانیزبدلیل بین المللی نبودن این مسابقات به بررسی تخلفات ورودنمیکندپس همه امورات درکلیه رشته های ورزشی درداخل کشوردست وزارت ورزش وکمیته های ذیربط میباشدکه مشخص است آنان بهیچوجه ایرادی ازکاریکدیگرنمیگیرندچون دائمابهمدیگرنیازدارند!
  • نادر آبادانی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    هیچگاه طرفدار آقای قلعه نوعی نبوده ام اما مدتیه با خونسردی و متانت حرف میزنه و در این مورد هم براستی راست گفته و نباید حرفش را تغییر بده اگر بچه جنوب شهر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی