نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
۴ |
۵
احمد مددی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی خیلی تلاش کرد بدهی‌های استقلال را صاف کند اما مشکلات بیشتر از حد تصور او بود. صرف نظر از مکانیزم انتخاب او و سایر مدیران پرسپولیس و استقلال باید گفت همان روزی که مجیدی شروع کرد به پاداش دادن، کار احمد مددی در استقلال تمام شد.

فرهاد اشراقی؛ احمد مددی خیلی تلاش کرد بدهی‌های استقلال را صاف کند اما مشکلات بیشتر از حد تصور او بود.صرف نظر از مکانیزم انتخاب او و سایر مدیران پرسپولیس و استقلال باید گفت همان روزی که مجیدی شروع کرد به پاداش دادن، کار احمد مددی در استقلال تمام شد و درستش را بخواهید همان روز او باید می‌رفت.

در هیچ باشگاهی در دنیا شما نمی‌بینید که سرمربی یا دوستانش به بازیکنان پاداش بدهند اما این اتفاق در استقلال رخ داد و آب هم از آب تکان نخورد. ما دقیقا نمی‌دانیم وقتی مجیدی پاداش می‌داد، احمد مددی چه احساسی داشت اما کار غلط،غلط است حالا چه مجیدی انجام بدهد و چه مورینیو. چه مددی مدیرعامل استقلال باشد و چه پرس.

استقلال البته قبل از احمد مددی مشکلات مدیریتی بزرگتری هم داشت . همان موقع که جامها را یکی یکی به دیگران می‌داد اما قرارداد بازیکنان را ۴ برابر کردند و این بلا را سر استقلال آوردند. مددی اما به رغم سلامت کاری‌اش همان موقعی که مجیدی پاداش داد باید می‌رفت و یا حداقل جلوی پاداش دادن او را که کاری کاملا کنایه‌آمیز بود، می‌گرفت که نگرفت ویا نتوانست بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوید IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    همین پاداش دادن بی رویه بی حساب و کتاب برای برد هربازی،می دادند باعث شد کیسه به این روز بیفته نتونه قهرمان بشه ضعف فنی مجیدی پاداش بی رویه بی تعصب،بازیکنان باعث،شد کیسه قهرمانی از دست بدهد
  • فيك رد IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    "... و یا حداقل جلوی پاداش دادن او را که کاری کاملا کنایه‌آمیز بود، می‌گرفت" كدام كار كنايه آميز؟! وقتي مديري!!! وظايف اوليه خود را نمي‌داند و چشم به دهان امثال علي‌نژاد و ... است و باشگاه و بازيكن و ... فرامش كرده است، چه بايد كرد؟ هدف امثال ايشان انحلال باشگاه بوده و هست.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    آقای اشراقی کیسه کش بد نیست بدونی اون پاداش ها رو فرناز نمی‌داد بلکه یه هوادار متمول پرداخت میکرد
  • علی منصوری IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    خانه از پای بست ویران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی