خبر خوش به پرسپولیسی‌ها/ ستاره ملی‌پوش پرسپولیس توافق کرد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی هافبک ملی پوش پرسپولیس به توافق مالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید یکساله قرارداد خود رسید.

 احمد نوراللهی هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از اتمام بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با پنجمین قهرمانی این تیم همراه بود بازیکن آزاد محسوب شد.

او که مهره‌ای تأثیرگذار در جمع شاگردان یحیی گل محمدی بود با پیشنهاد تیمی از لیگ ستارگان قطر روبرو شد تا صحبت‌هایی درباره جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود.

نوراللهی که هفته گذشته با جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای خصوصی برگزار کرد خواستار دریافت ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل شد. این در حالی بود که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس سقف ۸ میلیارد تومانی را برای بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند در نظر گرفته بود.

از این رو سمیعی از نوراللهی خواست تا برای ماندن در پرسپولیس مبلغ مورد نظرش را کاهش دهد.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد نوراللهی که علاقه‌ای به ترک پرسپولیس ندارد تخفیف خود را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تا رقم جدید این بازیکن مورد موافقت سمیعی قرار بگیرد. مبلغی که از سقف قرارداد سایر بازیکنان نیز بیشتر است تا او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن فصل آینده پرسپولیس کند.

بنابراین اگر نوراللهی در روزهای پیش رو از دادن تخفیف به پرسپولیس پشیمان نشود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید می‌کند تا در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در لیگ برتر ایران فوتبال خود را ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    پیشنهاد بالای20 میلیاردی داشته ولی بخاطر عشق به لنگ با یه آینه و شمعدون تمدید کرده خخخخخخخ
    • امیر علی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      نوش جونش هر چی بگیره مثل چگوارای ۳۰ ثانیه خوبه ۱۵ میلیارد گرفت آخرم لگد کوبوند به تبلیغات کنار زمین قهر کرد
    • محمود IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      ما اگر از این پولا میتونستیم بدیم ، به شهریار مغانلو میدادیم . نه اینکه همزادای اصفهانیتون تو هوچیگری و رانت بازی و فساد ، بازیکنی که تو پرسپولیس ستاره شد مثل آب خوردن از دست پرسپولیس دربیاره . در ضمن خود این موضوع که پرسپولیسیا بهترین خبری که تو نقل انتقالات میشنون اینکه ستاره تیمشون که به لطف اسم پرسپولیس و طرفداراش رشد کرده میخواد تمدید بکنه ، خیلی چیزارو نشون میده.اونم وقتی هر سال مجبورن قاپ زدن بازیکنای خوبشونو تحمل کنن.پارسال از ترکیب تیم قهرمان 4 تا بازیکن اصلیش خارج شدن .امسالم تا الان کنعانی زادگان و به احتمال زیاد مغانلو .اینکه تو ایران تیم قهرمانش که تو این پنج ساله 10 بار قهرمان شده و دوبار فینال آسیا رفته نمیتونه بازیکناشو نگه داره و در عوض کیسه حکومتیش با وجود اینکه هیچ وقت غیر از موزای هتل چیزی نصیبشون نمیشه ، ولی همچنان بی حساب و کتاب پول خرج میکنن و تو یه فقره 10 میلیارد میدن به نیمکت نشین ما خیلی چیزارو ثابت میکنه.
    • گرگانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      بترکه چشم حسود کانلا, مشخصه قرار داد های فضایی مال کدام باشگاه هست هر وقت بازیکناتون جرات کردن قرار دادهاشوت رو رو, کنن بعد بیا در, مورد قرارداد بازیکنای ما صحیت کن چرا جرات نکردین قرار دادها رو افشا کنین شمارهنرتون فقط حرف زدن هست
  • x IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    یکساله کمه، ولی حس میکنم میخواد بره جام جهانی از اون ور بدون رضایت نامه و این دردسر ها راحت ترانسفر شه یه تیم اروپایی. ایشالا بمونه امسال قهرمانی آسیا رو بگیریم و هرجا خواست بره
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    ماشالله احمد نور. با وجود تو می رویم برای دبل هتریک قهرمانی
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    کیسه کشا پیداشون رفته که بازیکن ها رو دلی ولی با قرارداد چند برابری جذب کردن،حالا همون بازیکنها موندن سره دله کیسه
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    انشالله که امسالم موفق بشی بتونی برای پرسپولیس گل بزنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی