نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حسین حسینی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظار می‌رود کاپیتان آبی پوشان فصل آینده هم همراه با این تیم باشد، اما پیشنهاد اغوا کننده دو باشگاه ممکن است برخی معادلات را بر هم بزند.

سید حسین حسینی سنگربان ۲۹ ساله آبی پوشان و کاپیتان دوم این تیم که فصل خوبی را در لیگ بیستم سپری کرد، یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش به پایان رسیده و انتظار می‌رود قراردادش تمدید شود. اما هنوز اقدام جدی از سوی باشگاه به منظور تمدید با این بازیکن انجام نشده است.

حسینی که فصل خوبی را پشت سر گذاشت، با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه است که در بین این پیشنهادات، دو پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز از سوی دو باشگاه صنعتی نیز قرار دارد که رقم پیشنهادی به او، بسیار بیشتر از مبلغی است که مدیران استقلال برای تمدید با وی در نظر دارند.

ادامه روندی که باشگاه استقلال در خصوص این بازیکن در پیش گرفته، احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان و پیوستن او به یک تیم صنعتی را افزایش می‌دهد؛ و این در حالی است که رشید مظاهری هم علیرغم داشتن قرارداد با استقلال، تمایل زیادی به بازگشت به اصفهان دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روح اله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بدرد نمیخوره یه توپ خوب نگرفته همیشه چهرش گریانه بدرد نمیخوره برا بره
  • مهدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فقط دکتر فتح الله زاده را بیارید حالم بهم می خورد بااین مدیریت مددی.استقلال را نابود کردند.
  • عارف IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    خداوکیلی اگرمیخواهنش بزارن بره بهترین فرست چون درحداستقلال نیست رشیدبهتره
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    استقلال تنها یک دروازه‌بان ماهر و پنالتی داره اونم حسینیه چون استقلال بهش نیاز داره اگر بازی با فولاد حسینی دروازه‌بان بود بدون شک استقلال قهرمان میشد ولی مقصر باخت با فولاد مظاهری نبود بازیکنای خودخواه بودند که امدن پنالتی خراب کردند نخواستن استقلال قهرمان بشه مشکل با مدیرعامل و باشگاه داشتن دلیل نمیشه آبروی باشگاه استقلال و هوادارا ببرن این چنین بازیکنی باید از باشگاه استقلال بندارن بیرون براشون متاسفم
  • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    حسینی دروازبان خوبیه-ولی مگه عمر فوتبالی یک بازیکن چقده -دوسال دیگه تمام می شه-رویایی هم فکر نکنیم از هر لحاظ اگر استقلال لیاقت قهرمانی آسیا را داشته باشه ،با دروازبان سوم هم می تونه قهرمان بشه.هر چند بهترین موقعیت که امسال یک تیم ایرانی قهرمان آسیابشه.تمام بازی ها تو یک کشور برگذار می شه و نیازی به پروازهای طولانی وخسته کننده و ریکاوری نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی