نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضا حسن زاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهید قندی یزد گفت: مشخص نیست بر چه اساسی انگ تبانی زده‌اند. باید بگویند مثلا رضا حسن‌زاده این کار را کرده و این هم مستنداتش و محرومش کنید.

سرمربی شهیدقندی یزد درباره اینکه کمیته اخلاق، تیم او را به دلیل بحث تبانی به لیگ دسته سوم فرستاد، گفت: وقتی کمیته اخلاق ما را محکوم کرد، به کمیته استیناف شکایت کردیم، اما هر کاری کردیم پرونده را به ما ندادند. وکیل گرفتیم تا قانونی پرونده را طی کنیم. به ما گفتند دفاعیه بفرستید و این کار را کردیم، اما پرونده را نمی‌دهند. زمانی یک نفر را محکوم می‌کنند که جرمی مرتکب شده باشد. هر چه به حکم نگاه کردیم نه اسمی از کسی برده شد نه چیزی باعث محکومیت شده بود. زمانی تبانی اثبات می‌شود که دو طرفه باشد، به عنوان مثال، مدیر، مربی یا بازیکنی با تیم حریف صحبت کرده باشد. از طرف زیر مجموعه شهیدقندی کسی نمی‌تواند خودسر کاری کرده باشد. در پرونده ما اسم کسی نیست و مشخص نیست بر چه اساسی انگ تبانی زده‌اند. باید بگویند مثلا رضا حسن‌زاده این کار را کرده و این هم مستنداتش و محرومش کنید.

حسن‌زاده در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال بر اساس شواهد موجود در فیلم بازی شهیدقندی یزد با سردار بوکان اقدام به صدور چنین آرایی کرد، گفت: اینها فیلم بازی را ندیده‌اند. آنقدر به خودمان اطمینان داشتیم که بازی به صورت پخش زنده پخش شد.

ما نیاز به برد با تفاضل گل زیاد داشتیم تا به لیگ دسته اول صعود کنیم. وقتی تیمی که تمرین ندارد و بازیکنان اصلی‌اش اخراج شده‌اند و بی انگیزه هستند چه انتظاری از آن داریم؟ سردار بوکان تنها یک بازیکن ذخیره یعنی گلر داشت. گلر این تیم به عنوان هافبک وسط وارد زمین شد. تیمی با این شرایط چقدر می‌تواند دوام بیاورد؟ ما ۱۰ گل زدیم و باید بیشتر هم می‌زدیم. در کنار آن، یک گل خوردیم و یکی دو توپ را نیز از جلوی دروازه بیرون کشیدیم، وگرنه کارمان تمام بود. آقایان کل بازی را ندیده‌اند و مشخص نیست بر چه اساسی رأی دادند. واقعا تعجب می‌کنم تنها با دیدن گل‌های بازی رأی داده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد تصریح کرد: وقتی حکم سقوط شهیدقندی را دادند، جا خوردم. این همه سال آبرو جمع کردیم که راحت از بین برود؟ آیا به خاطر سه امتیاز لیگ دسته دوم باید خودم را بفروشم؟ کسانی که این رأی را دادند از بنده خدا ترسیدند نه از خدا.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    فوتبالیست خوبی بود اما در بحث مربیگری خیلی کار داره دوما فوق العاده بی ادب از اون دسته افرادی که اصلا نباید باهاش مصاحبه لایو داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی