آمار کلی مبتلایان به کرونا در توکیو/ المپیک وضعیت ژاپن را قرمز کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش جدیدی از آمار مبتلایان به ویروس کرونا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر شد.

کمیته برگزاری المپیک توکیو امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که در دوره این بازی‌ها ۵۱۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند. در یک روز اخیر نیز ۲۵ نفر دیگر نیز دارای تست مثبت کرونا بودند. آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا از روز یک جولای (۱۴ تیر) زمانی که مقدمات برگزاری المپیک توکیو وارد مرحله نهایی و ورزشکاران کشورها به تدریج وارد این کشور می‌شدند محاسبه شده است.

بر اساس این گزارش؛ بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در روز ۱۴ مرداد با ۳۱ مورد ثبت شده است. در مجموع ۶۵۰ هزار تست کرونا در المپیک توکیو صورت گرفت که تنها نتایج دو دهم درصد مثبت بود. به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در ژاپن وضعیت اضطراری در توکیو تا پایان ماه جاری میلادی تمدید شده است. در این وضعیت حضور مردم در رویدادهای اجتماعی از جمله ورزش ممنوع است.

پارالمپیک توکیو نیز کمتر از ۲ هفته دیگر آغاز می‌شود و شیوع دوباره ویروس کرونا در ژاپن نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. تداوم نگرانی ها در این باره به حدی است که چندی پیش یکی از مسئولان ژاپنی از بررسی احتمالی لغو بازی‌های پارالمپیک در صورت تشدید شیوع کرونا خبر داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوبی US ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    از ژاپن نوشتید از ایران هم بنویسید.کرونا داره بیداد میکنه.مسابقهء لیورپول و اوساسونا رو دیدیم.این همه هوادار تنگِ هم بدون ماسک.انگلیس چه کرد که ما نکردیم؟مسئول این بدبختی چه کسی هست؟چرا سرها زیرِ برفِ؟چرا مسئولین ساکتند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی