نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانسوی ها حالا با خرید کیت مسی و ایجاد صف های بلند و بالا، نشان داده اند خرید چنین ستاره ای با این قیمت گزاف بی حکمت نیست.

آرتین زهرابی؛ این روزها شهر پاریس که عموما به ادب، فرهنگ و دروازه تمدن و دمکراسی اروپا معروف است به خاطر حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن تغییراتی را تجربه کرده است.

خیلی ها به جای نوشیدن یک فنجان قهوه در یکی از کافه های دنج شانزه لیزه، خبرهای مسی را دنبال می کنند و حتی برای خرید کیت مسی صف های طولانی تشکیل داده اند.

مالک باشگاه پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن مسی، نه چک بی محل کشید، نه به این بازیکن وعده داد، نه برای تامین بودجه حضور چنین ستاره ای در پاریس، دست به دامن دولت یا وزیر ورزش این کشور شد.

همه چیز روال قانونی خود را طی کرد تا ناصر الخلیفی؛ تاجر و سرمایه گذار معروف قطری و مدیر ارشد اجرایی شرکت بی‌ان مدیا گروپ، شرایط حضور مسی را فراهم کند.

بمب نقل و انتقالات فوتبال منفجر شد/ عقل مالک باشگاه پاره سنگ برنداشت!

فرانسوی ها حالا با خرید کیت مسی و ایجاد صف های بلند و بالا، نشان داده اند خرید چنین ستاره ای با این قیمت گزاف بی حکمت نیست و مالک پاری سن ژرمن هم عقلش پاره سنگ برنداشته تا با خرید مسی، روی سرمایه اش کبریت بکشد.

در جایی که فوتبال یک بحث اقتصادی درآمدزا محسوب می شود، خریدن چنین بازیکنانی، یک حرکت کاملا بیزنسی حساب شده است و بحث تبلیغاتی این ماجرا به قدری است که پول پرداخت شده به این ستاره، نه تنها دوباره به باشگاه برمی گردد که تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با افتخار بسیار زیاد از حضور این بازیکن یاد خواهد کرد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی