مذاکره تیم قلعه نویی با ستاره‌های مجیدی/ استقلال خالی‌تر از همیشه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه گل‌گهر سیرجان مذاکرات خود را با دروازه‌بان استقلال شروع کرده است.

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در سال‌های گذشته که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، مورد توجه امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان قرار گرفته است.

حسینی که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده هنوز برای تمدید این قرارداد با مدیران باشگاه وارد مذاکره نشده و حالا پیشنهادی از گل گهر دریافت کرده است.

سیرجانی‌ها بعد از جدایی علیرضا حقیقی به دنبال جذب یک دروازه بان مطرح هستند و به همین خاطر با سیدحسین حسینی وارد مذاکره شده‌اند.

رابطه خوبی حسینی با امیر قلعه‌نویی نیز در این پیشنهاد بی تاثیر نیست. حسینی در استقلال به نوعی کشف امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود و اولین بار در زمان سرمربیگری او در تیم آبی پوش حسینی فرصت حضور در تیم و ترکیب را به دست آورد. حالا هم گل گهری ها امیدوارند بتوانند نظر حسینی را جلب کنند و این دروازه بان ۲۹ ساله بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شود.

این در حالی است که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم به مسئولان باشگاه تاکید کرده که قرارداد حسینی را برای فصل آینده تمدید کنند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی، همچنین ظاهراً به نظر می‌رسد نمایش راضی‌کننده مسعود ریگی با پیراهن استقلال و البته مشکلات مالی که این باشگاه در حال حاضر آنها دست‌وپنجه نرم می‌کند، مربیان سایر تیم‌های لیگ برتری را به تکاپو انداخته تا زمینه را برای جذب این بازیکن فراهم کنند.

در همین خصوص شنیدیم یکی از تیم‌های شهرستانی متمول که در بیستمین دوره لیگ برتر هم حسابی بریز و بپاش کرد و البته جام هم نگرفت، پیشنهادی چند میلیاردی و بسیار وسوسه‌انگیز به صورت غیررسمی به ریگی داده و اگر این بازیکن تمایلی برای جدایی از استقلال داشته باشد، قطعاً گفتگوها جنبه رسمی و بسیار جدی پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    بدبخت گل گهری ها که با اسم قلعه نویی دارن خرج میکنن . عمو این دیگه تاریخش گذشته خرج الکی نکنید کل بازیکنهای لیگ رو هم بهش بدید نتیجه نمیگیرید
    • سعید نامداذ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      این سید حسینی دروازه بان استقلال مجانی برای گل گهر ، سال پیش که اون همه گلهای مسخره و مزخرف میخورد ، باید مجانی میدادیمش تیمهای دیگر ، ما نیاز به پیام نیازمند برای استقلال داریم . ولی خدا کنه هر تیمی رفت ، از اون گلهایی که سال گذشته در استقلال میخورد ، اینبار در برابر استقلال از استقلال بخوره .
  • لنگی آفتابه IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    اصلانیازبه مذاکره نیست این مددی بیشرف همه رومی پرونه.
  • سعید IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    قلعه نویی توی چندسال خیلی حقش راخوردندامسال تیمش رابعنوان مدعی داردجمع میکند
  • حیدر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    خدا کند برود تا بتوان از مظاهری و یک دروازه‌بان استقلالی استفاده کنیم .
  • میلاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    زنده باد امیر قلعه نویی.او باید الان سرمربی استقلال در کنار مجیدی بود.استقلال بهترین نتیجه را میگرفت.
  • رضا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    مگر مذاکره با بازیکنان تیم استقلال و پرسپولیس غیر قانونی است...... حتماً که نه...... پس مشکل قلعه نویی است که شده خار چشم عده‌ای تخریب گراین وطن فروشی درتاریخ ایران موج می‌زند..... قلعه نویی شش ماه مربی تیم ملی نبود همه ازش انتظار قهرمانی جهان داشتند اما کی روش با هشت سال زمان وامکانات و اختیارات فوق العاده ای که داشت نتایج آن در فوتبال ما فوق‌العاده نبود.... اما چون ژنش غربی بود آنهمه برایش چهچه می‌کردید..... بترسید از مکر خدا ومکرومکرالله و الله خیرالماکرین. 10

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی