نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
حمله بلژیکی‌ها به مدیربرنامه ایرانی/ انتقال لژیونر استقلالی جنجالی شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک رسانه بلژیکی از اقدامات نقل و انتقالاتی باشگاه لوون و نقش مدیر برنامه ایرانی با انتقال کاوه رضایی به این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته با قرارداد قرضی و یک ساله از تیم کلاب بروژ راهی تیم اود هورلی لوون بلژیک شد. رضایی در دو سال گذشته به صورت قرضی در تیم شارلوا بازی می‌کرد.

سایت «اسپورت مگزین» بلژیک در گزارشی از نقش «موگی بیات» مدیر برنامه ایرانی در انتقال کاوه رضایی به لوون و دخالت‌های این مدیر برنامه در نقل و انتقالات باشگاه به شدت انتقاد کرد.

در ابتدای گزارش این رسانه آمده است: «موگی بیات عادت دارد بدون در زدن وارد جایی شود، کمی شبیه به هنگام حضور در خانه خود. هیچ چیز نشان نمی‌داد که روزی در استادیوم دن دریف هم این اتفاق رخ بدهد. با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسید در تیم لوون نیازی به یک واسطه مثل بیات وجود ندارد… هیچکس تصور نمی‌کرد که این مدیر برنامه ابتدا سباستین دوائست (۳۰ ساله) و سپس چند ماه بعد کاوه رضایی (۲۹ ساله) را به لوون بیاورد.»

این سایت از کاوه رضایی به عنوان بازیکن «ناخواسته» برای لوون یاد کرده است که جایی برای او در تیم‌های دیگر پیدا نشده بود: «رضایی در اولین فصل حضورش در کلاب بروژ دچار مشکلات شخصی و سطح فنی بسیار پایین‌ترین نسبت به رقبای خود شد. او هرگز در برنامه‌های فیلیپ کلمنت سرمربی کلاب نبود. مهاجم ایرانی دو سال متوالی به شارلوا قرض داده و در آنجا کم کم محو شد. او حتی در بهترین فرم خود هنوز بخشی از رختکن تیم را عصبی می‌کرد بخصوص با مقایسه‌های دائمی اش با وضعیت باشگاه کلاب بروژ. حتی یکی از اعضای تیم مربیگری یک روز گفت"او بی وقفه در مورد بروژ صحبت می‌کند اما شاید به کارهایی که در آنجا انجام داده، فکر کند. " مالک گورخرها (باشگاه شارلوا) هم یکی از آخرین مدافعان کاوه رضایی بود قبل از اینکه دیگر نتواند عملکرد ناامید کننده مهاجم را نادیده بگیرد. بنابراین دیگر هیچ حرفی در مورد سومین بازگشت رضایی به شارلوا در این تابستان مطرح نشد؛ هرچند ادوارد استیل سرمربی شارلوا هنوز دنبال مهاجم است. او به عنوان دستیار سرمربی بروژ در سال‌های گذشته می‌توانست ثابت کند که مهاجم ایرانی از نظر فنی محدود است و بدون شک می‌خواهد بازیکن با کیفیت تری را به خدمت بگیرد.»

سایت اسپورت مگزین همچنین با اشاره به شرایط نامناسب مدیریتی در باشگاه لوون نوشت: «بنابراین تیمِ در بیم و هراس لوون مشتری ایده آلی برای بیات است. علاوه بر این به لطف کاوه رضایی، بیات توانست پرونده توماس هنری را هم به خود جلب کند. این مهاجم به زودی می‌تواند به تیم خنت برود. بوفالوها (لوون) به تازگی یک انتقال پرسود با رومن یارمچوک انجام داده‌اند و به دلیل وضعیت جسمانی لوران، همچنان دنبال یک مهاجم قوی هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس دهبان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    کاوه رضایی روزی نابود شد که اسدقلالو به پرسپولیس ترجیح داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی