نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
علی موسوی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی موسوی پیشکسوت استقلال معتقد است برخی بازیکنان این تیم از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به مبالغ مد نظر خود دست یابند.

پیشکسوت استقلال معتقد است که برخی بازیکنان این تیم از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به مبالغ مد نظر خود دست یابند.

علی موسوی مهاجم اسبق استقلال و بازیکنی که آبی‌ها از بازی‌های او خاطرات زیادی دارند، از وضعیت و شرایط حام بر باشگاه به شدت انتقاد کرد. بخش‌هایی از حرف‌هایی او را در زیر بخوانید:

*استقلال در سال‌های اخیر هیچ‌وقت مدیریت، سرمربی و بازیکن را با هم نداشته است. یعنی گاهی بازیکنان و مربیان خوبی در تیم بوده‌اند و استقلال مدیر نداشته، یا بازیکنان و مدیران کار خود را خوب انجام دادند و مربی بالای سر تیم نبوده است. به‌جز امکانات لازم برای یک مدعی قهرمانی، استقلال هیچ‌وقت همبستگی و هماهنگی لازم را نداشته تا انتظار قهرمانی داشته باشیم.

*اگر استقلال همه بازیکنان و مربیان فعلی خود را حفظ کند، باز هم مقابل الهلال و در فصل آینده مشکل خواهیم داشت؛ چه برسد به اینکه بازیکنان یکی یکی از تیم جدا می‌شوند و شرایط سایر آنها هم نامعلوم است. وقتی چیزی سر جایش نیست، نباید هیچ انتظاری داشته باشیم. شرایط فعلی استقلال سوهان روح هواداران شده و بسیاری از بازیکنان با صفحات هواداری، از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول خود برسند.

*متأسفانه در این فوتبال فقط فیلم بازی می‌کنیم و به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ با این بزرگی، چنین حاشیه‌هایی ندارند. با این حال ما در فضای مجازی این بازیکنان را بزرگ کردیم و هیچ نتیجه‌ای هم برای ما ندارد.

*درخصوص اینکه مجیدی وظایف مدیران باشگاه از جمله پرداخت پاداش و مذاکره با بازیکنان را بر عهده گرفته است  باید بگویم این پاداش از طریق دلسوزان و هواداران استقلال پرداخت می‌شود. مبلغ قرارداد بازیکنان در سال‌های اخیر اینقدر بالا بوده که نیازی به پنج میلیون تومان پاداش ندارند. فرهاد می‌خواست این پاداش‌ها را بدهد تا اگر تیم را رها کرد، بگوید همه تلاشش را کرده است. این پاداش‌ها یک زنگ خطر است که کسی آن را نمی‌فهمد. فرهاد می‌خواهد بگوید من همه کار کردم تا اگر رفت، راه برگشتی داشته باشد.

*هواداران و مسئولان همیشه از مجیدی به‌خاطر اینکه تیم را رها کرده، گلایه کرده‌اند. به همین خاطر هم او یا خودش پاداش می‌دهد یا کاری می‌کند اسپانسرها پاداش بدهند. هواداران استقلال حدود هشت سال است که خیلی اذیت شده‌اند و تیم به یک قهرمانی یا نتایجی آبرومند در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. با این حال همه به فکر جیب خودشان هستند و کسی کاری به احساسات هواداران ندارد.

*مذاکره مربی با بازیکن باعث ایجاد حرف و حدیث می‌شود و کاری اشتباه است. مدیر باشگاه باید کارهای قرارداد را انجام دهد و خودش هم باید پاسخگو باشد. مذاکره با بازیکن و حرف و حدیث آن در آینده به ضرر خود سرمربی تمام خواهد شد.

*درباره اظهارات محمود فکری علیه کادر فنی استقلال و ادعای کم‌کاری آبی‌پوشان هم مطمئنا کسی که استقلال برای او مهم باشد، هنگام سرمربیگری تمام تلاش خود را می‌کند و زمانی که می‌بیند تیم نتیجه نمی‌گیرد، قبل از برکناری خودش می‌رود. چنین کسی استقلالی است. فکری از تیم جدا شده و باید بهترین‌ها را برای استقلال آرزو کند. این مسائل خانوادگی باید درون استقلال حل شود و فکری هم باید موضوع را با خود مجیدی در میان بگذارد؛ نه اینکه با رفیقان نه چندان دور خود بگو مگو کند و استقلال را به حاشیه ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ss IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    همون یه قرون پاداش رو هم نمیداد الان پنجم بودیم و به پرسپولیس تو حذفی میباختیم. این بازیکنا از بازی پدیده فقط برای پاداش بازی کردن
    • ف دال IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      اما بازم مقصر و باعث‌وبانیِ نتیجه‌نگیری استقلال، وزیرِ ورزشِ پرسپولیسی‌ـه، نه نگو! من یه‌چیزی می‌دونم که می‌گم..
  • ناشناس US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    مجیدی عالیه، بازیکنا با تمام وجود بازی می کنن و وزیر مانع قهرمانی استقلال شده. تمام این چیزایی که تو میگه برای پرسپولیس خطرناکه، چارتا وزیر پرسپولیسی بگو هم فالورت میره بالا هم برای ما دردسر درست نمی کنین بازی با فولاد رو ببینین، کل بازی توپ دوم دست فولاد بود، بازیکن استقلال به خودش زحمت دویدن دنبال توپ رو هم نمیده بعد ادعای طرفداراشون ...............
  • آریهان DE ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    قبول کنیم که حرفه ای بودن فقط حرف می زنیم و از اماتور هم اماتورتریم.به جای تهمت وزیر و داور و غیره,عملکرد بازیکنان تیم خودمون رو بررسی کنیم. من پرسپولیسی هستم و حتی اعتراف میکنم که فوتبال جذابی رو اکثران ارائه ندادیم.این نشون میده که بقیه چه اشی بودند که مثلان ما قهرمان شدیم.جای تاسف هست که مربیان چرخشی بی سواد و بی کیفیت در این لیگ فقط جا به جا میشند.چون ساختار و برنامه قوی نداریم افراد جوانی مثل مجیدی و نویدکیا نمی تونند کوتاه مدت جواب بدهند و مقصر همون مدیریت ضعیف از بالادهست کهدفقط گریبان فوتبال نیست.وقتی خود اکثر پیشکسوتان استقلال اعتراف می کنند که بازیکنانشان کم کاری کرده اند و یا لیاقت پوشیدن لباس ابی رو ندارند,می خوام بپرسم چرا هواداران این تیم دنبال بهانه می گردند و تهمت های بی دلیل میزنند؟بیایید خداوکیلی درست قضاوت کنید و با منطق. بایرن ۹ ساله داره قهرمان میشه و بقیه دنبال بهانه نیستند.بلکه چکار کنند که به پای بایرن برسند.حالا پرسپولیس که هیچ. پس قبول کنیم لیگی ضعیف داریم چون بازیکن از زیر پایه بهش رسیدگی نمیشه و یه روزه صاحب پول و زندگی میشه که دست و پاش رو گم میکنه
    • با انصاف باشیم IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      شما چرا اینقدر ناراحت میشین وقتی استقلالیا به مدیریت تیم و وزیر ورزش گیر میدن یا گلایه میکنن ؟ میدونی فقط یه دلیل داره دلیلش اینه خودتون در پرسپولیس طی این 5 سال هیچوقت مشکل مدیریتی به معنای واقعی نداشتین اگر هم گاه و بیگاه چیزی بود بلافاصله در کوتاهترین زمان ممکن رفع و رجوع شده مثل زمانیکه انصاریفر آمد یا وقتی که رسول پناه رفت کل ماجراهاش یه هفته نکشید ارکان باشگاه سرجای خودش بود اسپانسر کارش رو میکرد دیگرانی که باید ساپورت مالی هم میکردن کارشون رو انجام دادن وزیر ورزش شخصا با معاونینش راسا !! همه کارها رو پیش میبردن پرسپولیس کدوم بازیکن رو خواست و نتوانست جذب کنه ؟ حتی برای پرسپولیس در قضیه طارمی قراردادهم جعل کردن و یک فصل تمام نه صدای فدراسیون و سازمان لیگ دراومد نه کمیته انظباطی ! میدونی حمایت به چی میگن یا باز میخوای بدونی ؟ فکر میکنی واقعا سال گذشته پرسپولیس پنجره هاش باز بود و بازیکن جذب کرد؟ اون قضیه النصر به نظرت همینطور و الکی بود ؟ فکر میکنی چه کسانی میتونن این قضایا رو حل و فصل کنن ؟ ترابی و نورالهی چطوری تو پرسپولیس بازی کردن در درحالیکه سرباز تراکتور بودن و ............
    • در جواب با انصاف باشیم DE ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      شما چندین ساله که قوی ترین تیم لیگ رو دارید.اگه چشات اینقدر ابی نباشه میفهمی که مشکل از داخل تیم و بی مدیریتی که شامل همه تیم های کشور هست و حتی انتقادهایی که سالها پیشکسوتان استقلال از داخل به تیم ضربه وارد میکنند.من ناراحت نیستم که مشکل شما چیه.ولی بهانه گیری های شما و تهمت زدن های تکراری داره هم خودتون رو زیر سوال میبره و هم دارید خودتون رو حقیر میکنید.قهرمان نشدید باشه.چرا عرضه نداشتید دوم بشید؟پس سپاهان هم وزیری بالای شما بوده؟بس کنیددیگه این حرفهای بچه گانه را.
    • امیر IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      انگار یادت رفته پارسال که تو طبقه 14 هتل بازیکنای شما دادشتن تمدید می کردن همه ستاره های ما رفتن ولی باز ما رفتیم فینال و باز قهرمان شدیم شمایی که می گفتین ما ثبات دارم کافیه یه نگاه به بازی رفت و یه نگاه به بازی برگشت با الشارجه بندازی 70 درضد ترکیب تغیر کرده بود
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    واقعا حرف حق را زده
  • حق گو IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    خدا رفتگانت را رحمت کند انشاالله، چه عجب یکی پیدا شد راجع به مجیدی و پاداشهایی که پرداخت میکنه یه حرف حق و حسابی زد الحق که بچه خوزستانی.
  • الکی خوش: IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    بالاخره یه پیشکسوت با عقل و شعور دیدیم. به قول علی موسوی تیمهای بزرگ اروپا چنین حاشیه‌هایی ندارند که استقلال داره. شایدم تیمهای کوچیک مشکلات بزرگتری دارن که ما خبر نداریم. استقلال از زمانی که شوالیه شیاد جیبشو از فروش بازیکنا به اروپا پر کرد و رفت و با ترقه در کردن ۱۳ میلیارد تومن بدهی به جا گذاشت دیگه بزرگی نمیکنه. این تیم به روزی افتاده که مشکلاتش از تیمهای ضعیف و بی‌پول لیگ مثل صنعت نفت و نساجی و... بیشتر و بزرگتره. علی موسوی دقیقا درست میگه که مجیدی با پاداش از جیب (شما بخوانید پاداش از عابربانکهای استقلال) قصد داشت به محبوبیتش پیش طرفدارای بچه سال استقلال اضافه کنه و مددی رو هر جه بیشتر بکوبه ولی الان که دیده مددی پرروتر از اینه که ول کنه بره و تو جام حذفی هم گند زده ماستاشو کیسه کرده و راه صلح و سازش رو پیش گرفته. بهبود روابطش با مددی از ترس برکناری و بی‌تیم موندنشه. استقلال بازیکناشو نمیتونه حفظ کنه و شکست سنگینی از الهلال متحمل میشه میگید نه خب به جهنم بگید آره!! وزیر ورزش کلیدواژه‌ای برای توجیه شکستها و ناکارآمدیهاست که اونم از دستش خارج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی