نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اللهیار صیادمنش
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک گفت: خوشحالم اولین گل این فصلم برای زوریا باعث شد تا تیم‌مان دوباره شکست را تجربه نکند.

در پایان چهارمین هفته از شروع مسابقات لیگ برتر اوکراین، باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که اللهیار صیادمنش بازیکن ۲۰ ساله ایرانی را در خدمت خود دارد در آخرین دیدار خود مقابل تیم "مینای" با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله باشگاه زوریا اوکراین در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره این دیدار همچنین وضعیت قراردادش با باشگاه زوریا و فنرباغچه ترکیه حرف زد.

بالاخره اولین گل خودت در فصل جدید را زدی؟

بله! خدا را شکر گلم هم امتیازآور بود. در واقع نزدیک بود ببازیم ولی با این گلی که من زدم از شکست سوم این فصل نجات پیدا کردیم.

بیشتر درباره این بازی توضیح می‌دهی؟

من از ابتدا روی نیمکت نشسته بودم. ولی در دقیقه ۵۹ بازی سرمربی مرا به میدان فرستاد و توانستم پنج، شش دقیقه بعد از ورودم گل مساوی را بزنم. ما در نیمه دوم گل خوردیم ولی من تقریباً، ۱۰، ۱۲ دقیقه بعد از گلی که خوردیم گل زدم و خوشحالم که از این بابت مانع از شکست تیم مان شدم.

و البته به عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان رفتی...

من در ۳ بازی گذشته دو بار در ترکیب ثابت بودم که یک بازی را ۱-۵ بردیم و یکی را ۱-۲ به تیم دیناموکی یف باختیم.

در این فصل هنوز نتایج خوبی نگرفته اید؟

نه متاسفانه! ما در ۴ بازی گذشته ۳ باخت، یک برد و یک مساوی داشتیم. به این خاطر در رده هشتم جدول هستیم و فعلا شرایط مان مانند فصل قبل خوب نیست.

دلیل افت تیم زوریا چیست؟

چهار، پنج بازیکن اصلی تیم از تیم جدا شدند. زوریا باشگاه بازیکن ساز است که هر سال تعدادی از نفرات اصلی اش را برای کسب درآمد می‌فروشد .آخر فصل گذشته هم ۵ نفر از بازیکنان اصلی تیم از زوریا جدا شدند و البته چهار، پنج بازیکن جدید به جمع ما آمده اند که هنوز با هم هماهنگ نیستیم. فکر می‌کنم در هفته‌های آینده و تا قبل از پایان نیم‌فصل زویا دوباره خودش را پیدا می‌کند. چون اکثر بازیکنان تیم ما جوان هستند و همگی با انرژی و انگیزه زیادی تمرین می‌کنند.

وضعیت خود چطور است؟

شکر خدا شرایط خوبی دارم. هم در پایان فصل به خوبی استراحت کردم و هم فصل بدنسازی را بدون مصدومیت پشت سر گذاشتم.

لیگ اوکراین کمی زود شروع نشده؟

با توجه به اینکه اوکراین پاییز و زمستان سختی دارد فدراسیون فوتبال اوکراین مسابقات را در فصل تابستان و زودتر شروع می‌کند. برای همین ما الان چهار هفته از مسابقات مان را برگزار کرده ایم.

اللهیار صیادمنش

بازی بعدی تیمتان در لیگ اروپاست؟

بله! یک بازی پلی آف داریم در لیگ اروپا مقابل راپیدوین. این بازی در وین برگزار می‌شود و ما ۲ بازی رفت و برگشت با این تیم داریم. اگر از سد این تیم رد شویم میتوانیم وارد مسابقات لیگ اروپا در فصل جدید بشویم.

چرا پلی آف؟

این قانون جدید امسال یوفاست. به این شکل که همه تیم‌ها برای ورود به لیگ اروپا باید یک بازی پلی‌آف برگزار کنند.

فکر می‌کنی در این بازی به میدان بروی؟

من تابع تصمیمات کادر فنی هستم و آمادگی ام را هم ثابت کرده‌ام. این دیگر بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

چه شد! راستی قرار بود به یکی از باشگاه‌های بلژیکی یا یکی از تیم‌های صدر جدولی اوکراین منتقل شوی؟

فعلاً بازیکن زوریا هستم. البته پیشنهادهایی از این طرف و آن طرف هست ولی من تا نیم فصل با باشگاه زوریا قرارداد دارم و اگر آنها می‌خواهند از طریق خودشان مرا ترانسفر کنند باید در این حد فاصله مرا از باشگاه فنرباغچه بخرند، چون من بازیکن فنرباغچه هستم و ۲ سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. الان هم به صورت قرضی به زوریا پیوسته‌ام. ولی اگر این اتفاق نیفتد من از پایان نیم فصل دوباره بازیکن فنرباغچه محسوب می‌شوم.

پیش بینی خودت چیست؟

با مدیر برنامه‌هایم صحبت خاصی در این باره نداشتم ولی فکر می‌کنم هر اتفاقی بخواهد بیافتد تا پایان همین نیم فصل اول تکلیف من مشخص میشود.

اردوی تیم ملی هم در آستانه شروع شدن است. دعوت نشدی؟

هنوز که خبری ندارم. ولی اگر آقای اسکوچیچ صلاح بدانند و مرا دعوت کنند با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهم بود و اگر هم نه، برای تیم ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی