نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
۰ |
۰
تلخ و شیرینی‌های بارسلونای بی‌مسی از زبان کومان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رونالد کومان سرمربی تیم بارسلونا پس از کسب پیروزی در هفته اول لالیگا گفت که بعد از مدتی طولانی شاگردانش بالاخره یک نمایش تماشایی ارائه کردند.

لیونل مسی از بارسلونا رفت اما در انگیزه این تیم برای شروع قاطعانه فصل جدید لالیگا خللی وارد نشد و این تیم در اولین بازی‌اش در فصل جدید لالیگا با نتیجه قاطع ۴ بر ۲ بر میهمان خود رئال سوسیه‌داد غلبه کرد. این اولین بازی رسمی کاتالان‌ها بعد از جدایی مسی بود و نشان داد که پیروزی ۳ بر صفرشان برابر یوونتوس در جام خوان گامپر که هفته پیش برگزار شد نیز اتفاقی نبوده است.

بنابراین طبیعی بود که رونالد کومان، سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد شاگردانش در حضور نزدیک به ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه نوکمپ ابراز رضایت کند. کومان در ابتدا درباره بازگشت هواداران به نوکمپ گفت: «امشب شبی برای لذت بردن بود. با اینکه ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، به نظر می‌رسید که جمعیت بسیار بیشتری اینجا حضور دارد. آنها از اولین لحظه به ما کمک کردند و ما را به سمت زدن گل اول هل دادند. بازی در حضور تماشاگران دنیایی دیگر است. امشب ما از چیزهای زیادی لذت بردیم. حالا که از حمایت هواداران‌مان برخورداریم باید در خانه بسیار قوی باشیم. برای من خیلی مهم بود که لیگ را با پیروزی آغاز کنیم و این پیروزی وجهه خوبی به تیم ما بخشید.»

سرمربی هلندی آبی‌واناری‌ها افزود: «این بازی از هر نظر عالی بود. علاوه بر حضور تماشاگران که اتفاق بسیار خوشایندی بود، تیم هم شخصیت خودش را نشان داد و این همان راهی است که باید به حرکت‌مان در آن ادامه دهیم. من بازی تیمم را دوست داشتم به خصوص در نیم ساعت اول چون در آن مدت استثنایی بازی کردیم، هم در زمینه بازی با توپ، هم برای پس گرفتن توپ از حریف که واکنشی بسیار سریع داشتیم. فکر می‌کنم که این بهترین تیم بارسلونا بعد از مدتی بسیار طولانی است. دو گلی که در نیمه اول زدیم بسیار مهم بودند که در نیمه دوم سبب شدند ما بازی را تحت کنترل داشته باشیم.»

مارتین بریت‌ویت و جرارد پیکه جزو بهترین بازیکنان بارسلونا در هفته اول لالیگا بودند، چرا که به ترتیب دو گل و یک گل به ثمر رساندند. کومان درباره مهاجم دانمارکی و مدافع اسپانیایی تیمش گفت: «بریت‌ویت نمونه‌ای از یک بازیکن حرفه‌ای است ضمن اینکه او سطح بازی‌اش را ارتقا داده است. او در خیلی چیزها به من کمک می‌کند. برایت‌ویت بازیکنی سرعتی است و مهارش برای مدافعان حریف کار بسیار سختی است. من عاشق بازیکنانی مانند او هستم. پیکه هم یکی از رهبران تیم ماست. متأسفانه فصل گذشته او به خاطر مصدومیتش نتوانست خیلی ما را همراهی کند. الان اما حضورش به‌عنوان یک بازیکن کهنه‌کار و باتجربه کمک بزرگی است و راه را به بقیه بازیکنان نشان می‌دهد.»

سرمربی بارسلونا در پایان به این سؤال پاسخ داد که آیا بارسلونا بعد از رفتن لیونل مسی، نسبت به زمان حضور او، کار تیمی بهتری دارد، گفت: «نمی‌دانم که آیا ما بدون لئو کار تیمی بهتری داریم یا نه، اما ممکن است که از حالا به بعد بازی‌مان بیش از پیش به کار گروهی وابسته شود. با این حال من هنوز هم ترجیح می‌دهم که بازیکنی مانند مسی را در تیمم می‌داشتم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی