نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تشکر پرسپولیسی‌ها از دو ستاره تیم/ ممنون که پرسپولیس را سر کار نگذاشتید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران پرسپولیس از دو بازیکن این تیم که چندی پیش قراردادشان را تمدید کردند تشکر کردند.

باشگاه پرسپولیس این هفته در نامه ای به ۵ ستاره تیم یعنی امیدعالیشاه، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و احمد نورالهی از آنها خواست برای تمدید قرارداد خود در باشگاه حاضر شوند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

در حالی که پرسپولیس روزهای حساسی را پیش رو دارد و از دست رفتن زمان شاید منجر به ناکامی در ادامه لیگ قهرمانان آسیا شود. برخی از این بازیکنان حتی پاسخ روشنی هم به درخواست باشگاه نداده و ابهامات در مورد ادامه حضورشان در تیم را افزایش داده‌اند. این برخورد باعث شده تا هواداران پرسپولیس به مقایسه آنها با برخی ستاره‌های تیم پرداخته و خواستار الگو قرار دادن آنها شوند.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند حالا که بحث تمدید قراردادهاست باید از بازیکنانی مثل مهدی عبدی و سیامک نعمتی تشکر کرد که بدون اینکه با اعصاب هوادار بازی کنند، در طول فصل قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کردند تا علاقه خود به تیم را نشان داده و باشگاه را سردرگم نکنند و سایر بازیکنان نیز باید رفتار این دو بازیکن را الگو قرار دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    خدایا اون والیبالیسته، شیری، واس ما آدم شده! ای خدا.....
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    یک پیغام دارم برای استقلالی های عزیز . امسال هم در سید چهار آسیا هستید البته اگر از پلی آف آسیا صعود کنید خخخخخخخ
  • پیک سرخ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    اگه قراره بمونین خوب تمدید کنید اگرم پیشنهاد مالی بهتر دارید میخواید برید خوب زودتر برید تا مربی بتونه تو نقل و انتقالات جایگزین مناسبی بجاتون پیدا کنه شایدم قصد دارین تا لحظه اخر صبر کنید و بعدم پیشنهاد مالی سنگین بدین و... وگرنه این کارا چه معنی داره غیراز بازار گرمی؟ یادتون باشه اینجا پرسپولیسه و نهایت ارزوی خیلیا این پیراهن انقدر ارزشمند هست که خیلی ها حاضرن سفید امضا کنن ما دوستتون داریم ولی پرسپولیس رو خیلی خیلی بیشتر پس حرمت تیم و هوادار رو داشته باشین و زودتر تصمیمتون رو بگیرید... ❤❤❤موفق باشین❤❤❤
  • بختیاری IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    از هردو بازیکن سپاسگزاریم
  • گرگانی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    اینا هم از امارات پیشنهاد داشتن همین کارو میکردن قطر, کم بود امارات هم اضافه سد
  • pouya IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    اصل کم کاری مربوط به باشگاهاس همه جای دنیا قبل اتمام لیگ قرارداد ستاره هاشونو تمدید می کنن اونوقت تو ایران لیگ تموم میشه اقایون تازه یادشون میوفته ا 5 تا بایکن اصلی قراردادشون تموم شده !!!!!
  • صادقی KR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    سلام.حالا اون ۴نفرروبگید یه چیزی ولی حضرت عباسی بیخیال شیری بشید...یک فصل تمام رو مخ بود...آرزو به دل ماموند این بشر یکبار..فقط یکبارهم که شده پاس روبه جاو بده...هرچی توپ بهش دادن برگردوند عقب...اونم ازشاهکارش تو جام باشگاههای آسیا..
  • صاحب IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    من به شخصه دوست دارم احمد بره چون زحمتشو برا تیم کشیده.و موندنش هیچ توجیه اقتصادی برا باشگاهی که این حجم بدهی داره نمیتونه داشته باشه.در ضمن الان منت سر باشگاه می‌ذاره بره به فکر چندسال بعد فوتبالش باشه.الان هم ما باید به فکر جایگزینی باشیم که باید حتی الامکان جوون باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی