نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
من از روز مرگ استقلال می‌ترسم/ یارگیری زیرپوستی نکرده باشیم واویلاست/ قایدی را فدای پول نکنید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر وضعیت یارگیری در استقلال با همین شکل و شمایل پیش برود و خبر خاصی نباشد این تبدیل به یک تیم معمولی می‌شود و این واویلاست.

با گذشت بیش از دو هفته از شروع فصل نقل و انتقالات، هنوز خبری از یارگیری و یا تمدید قرارداد بازیکنان بدون قرارداد استقلال به گوش نمی‌رسد. بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع استقلال در فصل نقل و انتقالات و چطور ارزیابی می‌کنید؟

هوادار این تیم پس از چهار پنج سال جام نیاوردن خیلی امیدوار بود که در این فصل آخر، تیمش را با یک جام ببیند اما این اتفاق نیفتاد. برای فصل بعد هم اگر بتوانیم تیم خودمان را حفظ کنیم و پنج شش نفر بازیکن خوب بگیریم، می‌توانیم به عنوان مدعی وارد فصل بیست و یکم شویم.

فکر می‌کنید با این شرایط استقلال بتواند یارگیری خوبی انجام بدهد؟

علاً از دوهفته ای که باشگاه قول داده بود تا بازیکن جدید جذب کند ۱۰ روز گذشته است و تنها ۴ روز باقی مانده. نه تنها در این ۱۰ روز خبری نشنیدیم بلکه می‌شنویم فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی و دو سه بازیکن دیگر هم در حال جدا شدن از استقلال هستند. این برای من که در استقلال بازیکن و مربی بوده‌ام سخت است. اما یک نکته وجود دارد.

چه نکته ای؟

امیدوارم مسئولان باشگاه در حال انجام یکسری کارهای زیرپوستی باشند. مثل اینکه یک مرتبه در همین سه چهار روز باقیمانده اسامی پنج شش بازیکن را اعلام کنند که هم با آنها تمدید کردند و هم جذب تیم شده اند.

آیا این روش یواشکی درست است؟ اینکه هواداران تا این حد نگران باشند؟

به نظر من در این شرایط بله! درست است. ظرف این سال ها دیدیم که وقتی استقلال یا پرسپولیس دست روی بازیکنی می‌گذارند و اسمش مطرح می‌شود، فوتبالیست دو میلیارد تومانی یک مرتبه ۶ میلیارد تومانی می‌شود. حالا فعلا امیدمان این است که استقلال به شیوه زیر پوستی در حال جذب بازیکن باشد در غیر این صورت اینکه هم نفرات تیم از دست بروند و هم نتوانند یارگیری کنند که واویلاست.

شنیدید قایدی هم در آستانه جدا شدن است و برخی رسانه‌های اماراتی خبر قطعی پیوستنش به باشگاه الاهلی را منتشر کردند؟

هنوز که خبر قطعی نشنیدیم. ولی من فکر می‌کنم قایدی اگر یک فصل دیگر در ایران بماند، بتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و یک جام با استقلال بگیرد با تجربه بیشتر می‌تواند انتخاب‌های بهتری داشته باشد.

چطور؟

چرا باید باید به قطر و امارات برود؟ او توانایی‌اش را دارد مثل طارمی به اروپا برود و در پرتغال و لیگ‌های اروپایی بازی کند. حیف است قایدی را فدای قراردادی کنیم که فقط به پول فکر کنیم. با او یک قرارداد سه ساله می‌بندند و بعد هم کشورهای عربی به این راحتی بازیکن را رها نمی‌کند. پس از سه سال هم دیگر قایدی در ۲۶ سالگی فرصت های مطلوبش را از دست داده است. بنابراین فکر می‌کنم اگر بماند و با پشتوانه قوی تر به اروپا برود خیلی بهتر است.

حرف باقیمانده؟

من فقط خیلی نگرانم! ...و این نگرانی را قبلاً هم با خبر ورزشی در میان گذاشته بودم. اینکه مبادا استقلال روزی تبدیل به یک تیم معمولی شود. این خیلی بد است. اتفاقاتی که در این مدت رخ داده که این پیش‌بینی را به وجود آورده تا ما نگران باشیم که تیم بزرگ استقلال کم کم به سمتی برود که تبدیل به یک تیم معمولی شود. آن روز، روز مرگ استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسنپ کاپ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    لعنت بر سلطانی فر و باند لنگیش ، جاوید باد استقلال
    • نادی الکیسه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      حالا حالاها باید وزیرها رو مورد عنایت قرار بدین چون تیمتون شخصیت قهرمانی نداره
  • هواداران IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اگر مددی و هیات مدیره نتوانند بازیکن جذب کنندوبازیکنان را تمدید نکنند هواداران حق دارند آ آنها را تکه تکه کنند
  • س IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اگر فرهاد مجیدی تیم استقلال زا به ته چاه نینداخت فکر میکنه فقط خودش فوتبال سرش میشه و همه دشمن استقلال هستند مرتیکه برخوردی که با هوادار تیم استقلال کرد حالم را بهم زد خوبه جای حجازی و قلعه نویی و بقیه بزرگان فوتبال نیست وگرنه چیکار میکرد علی کریمی یک پرسپولیسی است اما با هواداران استقلال احترام گذاشت و ایستاد و با ماکس به صورت عکس گرفت سپس به احترام هوادار ماکس را از صورت برداشت مجددا عکس گرفت خدا خر را دید شاخش نداد فرهاد مجیدی هنوز یادمان هست استقلال را در حساسترین لحظه جام گرفتن رها کردی رفتی برای عربها بازی کردی
    • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      درود برتو هوادار واقعی و فهمیده دقیقا درست میگین دقیقاااااا ایشون مردی هستن که روزای سخت ما رو تنها گذاشتن. هوادار استقلال بدونه بزرگترین دشمن حال حاضر استقلال فرهاد مجیدی و سپس مددی هست.
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    بیچاره هواداری که به فرهاد مجیدی دلبسته!!!! بابا طرف فوتبالیست خوبی بود، درست، اونم نه برا ما برا الوصل امارات، مربی نیست آقا، مربی نیست، دوتا جامو از دست، پارسال قبل فینال قهر کرد امسالم قبل فینال خودش و تیمش قهرکردن، مگه استقلال خونه خاله است هرموقه بخوای بیای بری، من از مددی متنفرم چون حتی جربزه اخراج این آقارم نداره، تمام تیمو کرده حاشیه، آقاااااا استقلال بزرگه مربی و مدیرعامل بزرگ میخواد.
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    همچین میگه نگرانم کیسه ام که یه تیم معمولی بشه که اگه کسی کیسه رو نشناسه فکر میکنه در مورد منچستر یا رئال ویا بایرن مونیخ وپرسپولیس داره حرف میزنه!نه که الان کیسه خیلی زنده س از مرگش میترسه!خخخ خخخ هنوزم در توهم و رویا هستند این جماعت کیسه کش.دیگه یه تیم درپیت اخرای رده بندی اسیا و چندم ایران اینقدر واویلا واه ن وتلپ داره!خخخ خخخ اگه افتخارات و رکوردهای سرورتون پرسپولیس رو داشتید دیگه چی میگفتید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی