واکنش رسمی مدیر الاهلی درباره جذب احمد نوراللهی/ رسانه‌های اماراتی: قراراداد بسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های کشور امارات از عقد قرارداد باشگاه شباب‌الاهلی این کشور با هافبک ملی‌پوش پرسپولیس خبر دادند.

 چند رسانه اماراتی از جمله «الاتحاد» گزارش دادند که احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس با باشگاه شباب‌الاهلی امارات قرارداد بسته است.

با این حال محمد حمدون، مدیر باشگاه شباب‌الاهلی در گفت‌وگو با «دبی اسپورت» درخصوص آخرین وضعیت خریدهای جدید این باشگاه و نیز جذب یک بازیکن ایرانی اظهار داشت: ما در حال مذاکره با بازیکنان خود برای رسیدن به توافق نهایی هستیم. نام گزینه های زیادی مطرح می‌شود، اما بهتر است فعلاً به نام هیچ بازیکنی اشاره نکنیم. در حال از دست دادن زمان هستیم و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن قراردادهای جدید را نهایی کنیم. فکر می کنم در دو روز آینده وضعیت مذاکرات مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از این بازیکنان مورد نظر، گزینه ایرانی است یا خیر، گفت: بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم. چون ممکن است در آخرین مقطع شرایط تغییر کند. موارد زیادی بوده که یک بازیکن در آستانه توافق نهایی بوده، اما در نهایت شرایط تغییر کرده است و به همین دلیل فعلا به نام هیچ بازیکنی اشاره نمی‌کنیم.

نوراللهی در روزهای گذشته به تماس‌های مدیران پرسپولیس پاسخ نداده و همین موضوع، ابهامات را درباره سرنوشت این بازیکن افزایش داده است.

هافبک پرسپولیس نیز اصلا به این خبرها واکنش نداده و سکوتی عجیب را ترجیح داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    احمد هم رفت البته حق داره منم به جای اون بودم میرفتم فکر کن برای دوسال ۲۰ میلیارد بدن معلوم که میرفتم اولش چندتا فوحش از هوادار می شنیدم بعد میرفتم
    • مهدی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      احمد دست خدا بهمرات امیدوارم مثل کریمی دایی مهدوی کیا باعث افتخارمون بشی فوتبال حرفه ایی وقتی.بمن کارگر دومیلیون حقوق بیشتر بدن کارم ول میکنم میرم سراغ کار جدید با حرفهای دهن پرکن تعصب الکی جو ندیم هرموقع تونستیم پول عربها به بازیکنامون بدیم اونموقع حرف تعصب میزنیم
  • gaber IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    هم اخلاقی هم فنی بازیکن با هوش و مرتب و خوبی بود.موفق باشی ما هواداران از زحماتی که کشیدی و خنده به لبانمون مستندی متشکریم. سعی کن همینطور خوب باشی. خدا نگهدار یار خوب و اخلاق مدار.گاهی شماها را میبینیم که توقعات از بازیکنان بی‌تربیت و بی ادب زیاد میشه. ولی واقعیت ذات و سرشت هر کسی هست که اورا معرفی میکند .تو هم اصالت داری و هم متین و وزارت. امید من روشنایی راه و آینده ای پر از حظ برایت آرزومندم.
  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    یحیی میگه میتونه با مبلغ خیلی پائین تر بازیکن بیاره خوب چی میشه احمد بره زحمتشو کشیده حالا بره یه کم پول در بیاره حقشه بظرمن موفق باشی
  • تاج کبير اسیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    خخخ جوری میگن که انگار مارادونا از ناپولی رفته خخخخخخ
    • سلطان جامها پرسپولیس بزرگ IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      این فرق هوادار پرسپولیسی با کیسه کشه!!! ؟برای بازیکنی که برای تیم مان زحمت کشیده وحالا میخواد بره ارزش قایلیم وبراش دعای خیر میکنیم نه مثل کیسه کشالعن ونفرین اینطوریه که بازیکنای ما5تا جام پی درپی برای تیم میارن. خسته نباشین وهرجا راحتین موفق باشین.
    • سوباسا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      عجب جواب دندان شکنی به اون استقلالی کیسه کش دادی دمت گرم
  • احسان IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    احمد نوراللهی زحمتش رو برای پرسپولیس کشید و کم نگذاشت. روزهایی که بقیه رفتن اون وایساد و جام گرفتن و موفقیت رو هم دید.. الان هم سنش به پختگی رسیده و زیاد با بازنشستگی فاصله نداره. ایشالله هر جا باشه سلامت و موفق باشه. ما فراموشش نمیکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی