نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ناصر حجازی درباره گرد مولر چه گفته بود؟/ مهاجمی روی دست او نخواهد آمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرور اظهارات ناصر حجازی درباره گرد مولر ستاره پیشین تیم ملی آلمان و بایرن‌مونیخ خالی از لطف نیست.

گرد مولر گل‌زن افسانه‌ای تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که نقش بسیار مؤثری در قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی  ۱۹۷۴ ایفا کرد چشم از جهان فرو بست.

این بازیکن که اوایل دهه ۵۰ شمسی به کشور ما نیز سفر کرده بود، در میان هواداران میانسال فوتبال ایران و البته ملی‌پوشان اسبق خودمان نیز از احترام بسیار زیادی برخوردار بود.

ناصر حجازی سال ۸۸ در گفتگو با خبر ورزشی با تمجید از این مهاجم گفته بود: «مهاجمی مانند گرد مولر برای هر خط دفاعی و دروازه‌بانی ترسناک بود. مولر شم گل‌زنی فوق‌العاده بالایی داشت و به نظرم از نظر ضریب هوشی و توانمندی داخل محوطه جریمه، دیگر فورواردی روی دست او نخواهد آمد. بازی‌هایش در بایرن مونیخ و جام جهانی را کاملاً به خاطر دارم و مطمئن هستم آلمانی‌ها برای همیشه قدردان این فوروارد ارزشمند خود خواهند بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    اسطوره بی بدیل ایران زمین روحت شاد...
  • ۴ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    روحت شاد ناصر خان ،
  • کتک خوران فرودگاه IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    گرد مولر هفت بار پشت هم تو بوندس لیگا اقای گل شد کلی افتخار در جام جهانی و جام ملتها و اروپا وغیره اورده با پس گردن گل زده اما تو ایران هی می گن عزت لابی آقای گل دنیاست اگر لابی بالاتر از مولر باید افتابه گرفت به کل فوتبال ارزش گل های عزت لابی به اندازه قهرمانی کوپا امجدیه کیسه کش هاست ...خخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی