سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
۰ |
۲
امباپه و پوگبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ ستاره‌ای که در تابستان ۲۰۲۲ قراردادشان با باشگاه‌های‌شان به پایان خواهد رسید، اهداف نقل‌وانتقالاتی رئال‌مادرید در تابستان ۲۰۲۲ هستند.

باشگاه رئال‌مادرید این تابستان فقط داوید آلابا را به خدمت گرفت که بازیکن آزاد شده بود و بعید است خرید بزرگ دیگری داشته باشند.

با این حال نشریه «آ اس» فاش کرد، برنامه اصلی رئالی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستان آینده است، زمانی که اهداف‌شان در نقل‌وانتقالات بازیکن آزاد خواهند شد و بدون پرداخت هزینه می‌توانند آن‌ها را به خدمت بگیرند.

پس از همه‌گیری ویروس کرونا کمتر شدن قدرت خرید باشگاه‌ها، اولویت با به خدمت گرفتن بازیکنان بدون قرارداد شده. به این ترتیب رئال‌مادرید هم کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، پل پوگبا از منچستریونایتد، لئون گورتسکا از بایرن‌مونیخ و آنتونیو رودیگر از چلسی را زیر نظر گرفته که همگی‌شان تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه‌های‌شان قرارداد دارند.

از طرفی برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند کارلو آنچلوتی هم به باشگاه اعلام کرده که تمایل دارد بار دیگر با کریستیانو رونالدو ستاره پیشین تیم و فعلی یوونتوس کار کند.

به نظر می‌رسد کاری که پاری‌سن‌ژرمن این تابستان انجام داد و ستاره‌هایی مثل لیونل مسی، سرخیو راموس و جورجینیو واینالدوم را بدون پرداخت مبلغ جذب کرد، الگوی رئال‌مادرید برای سال ۲۰۲۲ شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی