نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۵
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
۵ |
۵
یک تیم ایتالیایی به دنبال انتقال رایگان سردار آزمون!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم آتالانتای ایتالیا به دنبال انتقال رایگان سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه است.

سایت Bobsoccer نوشت: آتالانتای ایتالیا می‌خواهد در نقل‌ و انتقال‌های تابستان آینده سردار آزمون را به صورت رایگان در اختیار بگیرد. قرارداد مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ تابستان ۲۰۲۲ خاتمه خواهد یافت و او در زمستان سال جاری می‌تواند با تیم‌های موردنظرش به صورت مستقیم وارد مذاکره شود.

بر اساس این گزارش، البته زنیت با گزینه انتقال رایگان سردار آزمون موافقت نمی‌کند و به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن است.

هرچند سردار آزمون و مدیر برنامه‌اش موافق تمدید قرارداد با زنیت نیستند و این مهاجم ایرانی می‌خواهد به یک لیگ مطرح اروپایی برود.

سردار آزمون امیدوار است پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی به تیم دیگری بپیوندد.

اکنون لیگ ایتالیا مقصد اصلی سردار آزمون به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    اینو هیچ تیمی مجانی هم نمیخان
  • آتزوری IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    لورکوزن چی شد پس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه نمیگفتن تموم کرد؟؟؟؟؟؟؟؟همون موقع هم گفتم,همه ش دروغه و اینو هیچ تیمی نمیخواد.قبلن پالرمو عاشقش بود,یه روز والنسیا,یه روز آرسنال,یه روز لورکوزن و امروزم اتالانتا!!!!!!!!!!!بقیه ش یادم نمونده از تیمهایی که خواهانشن
  • م. ر. IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    هر تیمی بخواد بره باید پول هم بده خیال کرده کیه علی دایی هم که بازیکن تیم ملی بود وقتی رفت آلمان تو یک تیم درجه دو مثل ارمینا بیلفلد قرارداد بست و بعد به بایرن و هرتا رفت همینطور هاشمیان غیره این سردار خیال کرده رونالدو اورجینال یا cr7 یا مسی است که دهها پیشنهاد در هر سال داشته باشه دو هموطنی که در بالا نظر دادند یعنی آقا متین‌ و ازتوری تقریبا نظراتشان یکی است و تقریبا راست گفته اند. این بازیکنی که هر تابستان آنقدر پیشنهاد از پنج لیگ اول اروپا دارد چرا از لیگ روسیه جدا نمی‌شود پس معلوم است که دارد بازار گرمی می‌کند و تا آخر دوران فوتبالش در روسیه می‌ماند چون ادم‌ جاه طلبی به معنای خوبش نیست و ترسو است
  • مهرداد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    خداییش خسته نشدین اینقدر وعده و بازارگرمی و خبرای دور از واقعیت؟؟تیمی هست که آزمون رو بهش لینک نکرده باشید؟؟ واقعا اگه یکی از این تیمها واقعا سردار رو بخواد بنظر شما سردار بازم تو روسیه میمونه؟توی لیگ درجه ۳ اروپایی میمونه هنوز؟؟بسه دیگه،تورو خدا بسه دیگه،یجورایی دارید با احساسات طرفدارای فوتبال هم بازی میکنید.هر دفعه این اخبار رو منتشر میکنید کلی دلگرم و خوشحال میشیم که بالاخره یه بازیکن ایرانی بعد از مدتها رفت یه لیگ معتبر،اما چند روز بعدش دوباره میگین منتفی شد و میرید سراغ یه تیم دیگه و این داستان ادامه دارد.الان چند ساله که دارید این بازی رسانه ای رو انجام میدید و سردار هم کماکاااان مثل ده سال گذشته توی روسیه بازی میکنه و هیچ خبری هم نیست.پس اگه قرار نیست جایی بره حداقل با احساسات و هیجانات فوتبال دوستای واقعی بازی نکنید خواهشا بالاغیرتا.ممنون.
  • محمود IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    فکر‌کنم‌خبری‌چیزی‌ندارید‌که‌‌همین‌جوری‌‌گفتید‌یه‌خبری‌همین‌توری بریم‌دیگه‌‌اره‌‌همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی