پشت پرده بیانیه تند علیه ستاره پرسپولیس/ از درخواست ۱۵ میلیاردی تا بهانه سالگرد ازدواج!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احمد نوراللهی به جای حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مراسم سالگرد ازدواجش به امارات سفر می‌کند و به الاهلی این کشور می‌پیوندد!

مدیران باشگاه پرسپولیس به شدت از دست احمد نوراللهی عصبانی هستند و این عصبانیت را در قالب بیانیه باشگاه رسانه ای کردند. اما شاید بپرسید ماجرا چه بوده است؟

احمد نوراللهی بلافاصله پس از برنامه فوتبال برتر به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و ملاقاتی با جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه داشت. هافبک شماره ۸ پرسپولیس که قراردادش در لیگ بیستم ۵ میلیارد تومان بود به یکباره رقم درخواستی خود را ۳ برابر کرده و خواهان ۱۵ میلیارد تومان شد!

با این وجود شنیدیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوستانه از نوراللهی خواسته است کمی تخفیف بدهد تا قرارداد منعقد شود.  در نهایت از او خواسته می شود فردای آن روز به باشگاه رفته و قراردادش را تمدید کند اما...

احمد نوراللهی می‌گوید قصد دارد سالگرد ازدواجش را جشن بگیرد و نمی تواند زودتر از شنبه به تهران بیاید. حتی شنیدیم جعفر سمیعی هم گفته است ۲ کادو برای خودش و همسرش نزد مدیرعامل پرسپولیس دارد.

با این وجود نوراللهی به جای حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مراسم سالگرد ازدواجش به امارات سفر می کند و به الاهلی این کشور می‌پیوندد!

حالا برهمین اساس باشگاه پرسپولیس چنین بیانیه‌ای را صادر کرد:

هیچ نامی بزرگ‌تر از «پرسپولیس» نیست و همیشه باد به این پرچم سرخ و زیبا می‌وزد. احمد نوراللهی با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد قصد جدایی دارد. برخلاف تصور نوراللهی که می‌خواست باشگاه را مقابل هواداران قرار بدهد، مدیران پرسپولیس برای این بازیکن آرزوی صحت، سلامت و موفقیت می‌کنند.

نوراللهی چند روز قبل، به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با جعفر سمیعی مذاکره کرد. او به دنبال رشد تقریبا سه برابری رقم قراردادش نسبت به فصل قبل بود و باشگاه با پیشنهادات و خواسته‌های این بازیکن موافقت کرد. همان زمان، او به مدیرعامل و رئیس هیات مدیره قول داد روز شنبه ۲۳ مرداد به باشگاه آمده و قراردادش را تمدید کند. حتی امروز (سه‌شنبه ۲۶ مرداد) نیز، مدیربرنامه‌های نوراللهی به باشگاه مراجعه کرد تا اقدامات نهایی برای تمدیدقرارداد صورت گیرد. پاسخ همه خواسته‌های نوراللهی مثبت اعلام شد و منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم اما به یکباره با پست خداحافظی‌اش مواجه شدیم.

باشگاه پرسپولیس از شش ماه قبل برای تمدیدقرارداد با بازیکنانی که در پایان فصل بیستم، قراردادشان به اتمام رسید، آستین‌ها را بالا زد و همچنان در انتظار مذاکره هستیم تا با قراردادهای معقول، آنها را در لیست خود حفظ کنیم. نباید با رفتاری غیراخلاقی، بازیکنان را تحت فشار قرار بدهیم تا این شائبه به وجود بیاید که باشگاه قصد دارد ستاره‌ها خود را مقابل هواداران قرار بدهد.

لازم به یادآوری است؛ تاب آوردن مقابل پیشنهادات دلاری بسیار سخت و مقاومت برابر این پیشنهادات برای باشگاه پرسپولیس با این حجم از مشکلات اقتصادی، غیرممکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    غیرممکنه پرسپولیس ۱۵ میلیارد به نورالهی بده، میخواستن بازیش بدن
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    شما که میخواید پاراگراف آخر رو بنویسید و البته حرف حقی هم ‌هست، چرا اینقدر وارد فلسفه کبری و صغری میشید. رفت به سلامت نه از باشگاه ناراحتیم نه از احمد نور.
  • سرخ ابدی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    نه هوادارا نه مربیا هییچکس از احمد ناراحت نیست،زحمتش رو کشید الانم مث خیلیا که یه فصل میرن که آینده مالی زندیگیشون رو تامین رفت و ایشالا به زودی هم برمیگرده و در آخر نه احمد نور نه هیچ کس دیگه ای بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.....اینها همه بزرگی و محبوبیتشون رو وامدار نام پرسپولیس کبیر هستن.....
  • پارسه IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    خداوند پشت وپناه پسر خوب پرسپولیس احمد نوراللهی عزیز باشه . رفتن نوراللهی یه جورایی به نفع هردو طرف شد. به فرض محال باشگاه با درخواست ۱۵ میلیاردی موافقت می کرد دو تا اتفاق بد می افتاد. ۱_ عمرا اگه پرسپولیس می تونست به تعهدش عمل کنه و این خودش باعث دلخوری دو طرف می شد در حالی که الان احمد نور خیلی راحت سالی بالای ۳۰ میلیارد به جیب می زنه تازه اگه دلار همینجوری بمونه که نمی مونه پس برو بالا ۵۰ میلیارد، خدا بده برکت. ۲_ توقع بقیه بازیکنها هم بالا می رفت انتظار قرارداد آنچنانی داشتن کلی حاشیه ایجاد می شد و هارمونی تیم بهم می خورد. فقط یه چیز ناراحتم می کنه اونم اینه که قراردادها جوری بسته می شه که از جدایی بهترین بازیکنهامون یه پاپاسی گیر باشگاه نمیاد.
  • اکبر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    پرسپولیس با بودن نبودن بازیکنان پرسپولیس نشده هرکی رفت به سلامت فقط یادتون بیادکی بودین کی هستین برمیگردین
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    بهتر بود پست و بیانیه نمیزاشتن .اون دوست داشته بره باشگاه هم گفته بسلامت ما هم راضی هستیم از هر دوتاشون ان شاالله ک قهرمانی همیشگی پرسپولیس عزیز شما هم دیگه اینقدر جو سازی نکنید
  • نازنیم IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    احمدر نور خیلی برامون زحمت کشیده کاش نمیرفت اما قردادش یک سالی بر میگرده
  • قرمز IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    نوراللهی آدم صاف و صادقی نبود پرسپولیس مشکلی براش پیش نمیاد ولی احمد چهره واقعی خودشو به طرفدارها نشون داد
  • وحید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    بازیکنامیدونن دیگه خبری ازجام نیست به هرروشی که شده دارن درمیرن،اگه برن بهتره،چون حق۱۵تیم ضایع نمیشه،امسال سپاهان رفت وبرگشت پرسپولیس رومیبره،ببینم یحیی میتونه به وزیرجدید بتوپه، اگه تونست من میرم افغانستان ودیگه برنمیگردم،جام سالم جعلی نیست#
  • امید IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    لعنت خدا بر دل سیاه شیطان ؛ باشگاه دروغ نمیگه بازیکن نامرد و بی انصاف و نمک به حرام ؛ آقای نور الهی اگه نامرد نبودی در این روزگار غم و غصه ؛ درد و رنج و مشکلات عظیم کشور کمی کوتاه میومدی و تخفیف میدادی شما در نهایت نامردی کردی ؛ بی برو برگرد پول زیاد و ترجیح دادی پر واضح است برو به درک ؛ باشگاه دروغ نمیگه مثل روز روشن تو دروعگوئ؛؛؛؛؛؛
  • ناشناس IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بنازم مبلغ قرارداد را ، چه می کنه باشگاه پیروزی برای جذب بازیکنها،رکوردها را جابجا می کنه
  • ........ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    باشگاه حق داره ناراحت باشه صحبت کرده بود باید پای حرفش وای میستاد به هرحال مرد او حرفش.. ایشون که گفته بودند پرسپولیس رو خیلی دوست دارند حالا چه شد شاید دوست داشتن خیلی زیاد کارو به اینجا رسوند. پرسپولیس یک تیم بزرگ قدرتمندیه همه بازیکنایی که داره به صورت حرفه بازی می کنن درواقع تیمشو می سازه این دور از انصافه که در شرایط سخت رهاش می کنن و میرن وگرنه اگه نوراللهی به پرسپولیس نمی آمد کسی نمیشناختش..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی