نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک استقلالی دیگر هم می‌رود/ مشکلات در نقل و انتقالات ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشکلات در نقل و انتقالات باشگاه استقلال باعث شده تا شایعه استعفای یکی از اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شود.

باشگاه استقلال با گذشت بیش از یک هفته از آغاز نقل و انتقالات هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنانش نشده و این در حالی است که آبی پوشان باید در اواخر شهریور ماه در دیداری حساس به مصاف الهلال بروند.

از سوی دیگر هیات مدیره استقلال هم چند روز پیش نشستی را با مجیدی برگزار و روند نقل و انتقالات با سرمربی تیم مورد بررسی قرار گرفت اما شرایط به وجود آمده و مشکلات متعدد در تمدید قرارداد بازیکنان حتی باعث شده تا شایعه استعفای پرویز مظلومی از هیات مدیره این باشگاه مطرح شود.

شنیده می شود مظلومی که چند روز پیش مقابل باشگاه اعلام کرده بود اگر نتوانیم کاری انجام بدهیم خودمان کنار می رویم،با ادامه روند فعلی از سمت خود در هیات مدیره استعفا خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تکین IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    من پرویز خان رو دوس دارم و بازیکن و مربی درجه یکی بودن و سوبله چوبله رو ساختن ولی به درد هیئت مدیره نمیخورد!باید یه نفر باشه که بتونه یا کار مالی بکنه یا کار فوتبالی!من واقعا چیزی جز حرف زدن از پرویز خان ندیدم توو این مدت!
    • Rookh IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      خود کرده رو تدبیر نیست. بیچاره مظلومی هنوز قرارداد داشت که همین هواداران با شعار علیمنصور رو به استقلال تحمیل کردن درصورتی که داشت با استقلال نتیجه می‌گرفت و به قول خودتون سوبله چوبله هاتون از صدقه سری مظلومی داشتید ولی قدرشو نتونستید. هی شعار علیمنصور سر دادید که اون بیچاره رو هم آخر کار با پیتزا فروش رها کن بدرقه کردید بعدش شوفر رو تو اصفهان بالا انداختین که یکی ندونه قهرمان کرده بود تون آخرش با زیرآب زنی فرناز به اون شکل عجیب اخراجش کردید و استراچونی رو همن فرناز فراری داد تا خودش بیاد و آخر فصل قهر کنه و درآخر زیرآب ممود کتری روو زد و خودش شد سرمربی. حالا دیگه خودش باید ایم ببنده ببینیم و تعریف کنیم سال دیگه چجوری قهر میکنه فرناز جون
    • حمید علوی CA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      تکین جان مسلمأ همونطور که میفرمایید برای باشگاه، “پول” بسیار تعیین کننده س. اما اینم نمیشه از نظر دور داشت که حضور پرویزخان مظلومی، که هم انسان درست و صادقی هست، هم تنها آدم فنی هیئت مدیره، هم استخون خرد کرده ی استقلال، هم انسانیه که پشت کادر فنی موجود می ایسته و نمیذاره مدیران مربی رو تحت فشار قرار بدن، و البته وفادارترین یاور شادروان منصورخان پدر استقلال بودن، واقعن غنیمتی برای باشگاه هست. دوستان قدیمی اینجا شاید به یاد بیارن که بنده چند بار قبلن نوشته بودم که اومدن پروبزخان مظلومی خیلی به ایجاد آرامش بین کادرفنی و مدیران تیم کمک میکنه و خیلی خیلی به نفع کادرفنی خواهد بود چون اصولا با جابجایی مداوم مربی و نتیجه گرایی صرف و کوتاه مدت مخالفه. الان میبینیم که مدتیه که فصلی بین مدیریت و کادر فنی خیلی مثبت و آرام تر شده. بنظر بنده واقعن حضور ایشون غنیمت هست و رفتنشون حیف و باعث خسران.
  • مجتبی بزمی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    پرویز جان نرو نرو اگه بری جات خالیه... حالا استقلال مدیر میخواد چکار فعلا فرهاد جون داره همه کارها رو انجام میده دیگه به گمانم کنترات برداشته.هم مربی ؛سرمربی؛مدیر عامل؛سرپرست؛امور مالی؛ریاست ....فقط مونده لخت بشه بپره وسط زمین....دمشگرم به این همه همت ک..ری ببخشید کاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی