نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نوراللهی فکرش را هم نمی‌کرد .../ آپشن‌ها و مبلغ نهایی استثنایی پرسپولیس برای نوراللهی
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جزییاتی جدید از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی منتشر شده است.

احمد نوراللهی با امضای قرارداد به باشگاه شباب الاهلی دبی پیوست. پس از این ماجرا انتقادات فراوانی از طرف هواداران پرسپولیس به احمد نوراللهی شد. نوراللهی هم در یک پست خداحافظی عملاً علت جدایی اش را باشگاه پرسپولیس و عدم توافق مالی با این باشگاه اعلام کرد.

بعد از آن بود که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مذاکرات خود با نوراللهی با همه شروط این بازیکن موافقت کرده است. حالا جزئیات جدیدی از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و نوراللهی به دست ما رسیده است.

احمد نوراللهی در مذاکره با باشگاه پرسپولیس درخواست مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را کرده بود و جالب اینکه مبلغی که باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته بود با وجود آپشن‌ها و برخی اتفاقات خیلی بیشتر از این میشد.

باشگاه پرسپولیس ۹ میلیارد تومان را به عنوان مبلغ اصلی قرارداد برای نوراللهی در نظر گرفته که وجود آپشن‌های زیاد و بیش از ۱۵ میلیارد تومان می‌رسید.

به اضافه قرارداد ۹ میلیارد تومان قرارداد اصلی، ۱۰ درصد به عنوان پاداش قهرمانی، ۱۰ درصد به عنوان حضور در ۵۰ درصد از بازی‌های فصل به عنوان بازیکن فیکس یا جانشین، ۱۰ درصد برای حضور در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده بود که با آن ۹ میلیارد، تقریباً ۱۲ میلیارد تومان می‌شود.

غیر از این مبلغ ۲ میلیارد تومان قرار بود از طرف یکی از طرفداران متمول و همیشه در صحنه پرسپولیس پرداخت شود و بین سه تا چهار میلیارد تومان هم از طرف یک هوادار متمول دیگر. یعنی در بدترین حالت پولی که در نهایت به نوراللهی می‌رسید بین ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان می‌شد که اصلاً مبلغ کمی نیست.

البته به نظر می‌رسد پیشنهاد ۱۵ میلیاردی یک سنگ بزرگ از طرف نوراللهی جلوی پای باشگاه پرسپولیس بود. او فکر میکرد با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس با این پیشنهاد بتواند راحت‌تر به الاهلی امارات برود، اما وقتی مدیریت باشگاه پرسپولیس با این مبلغ موافقت کرد، شرایط طور دیگری شد و نوراللهی به این شکل به تیم اماراتی پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    طرفدار متمول یا پول مفت دزدی از بیت‌المال برای تیم حکومت
    • ششتقلال IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      لابد پول تیم شما رو جرییل میاره برید بازیکن دوزاریتون 9تومن خاسته بدبختای بیچاره
  • مهدی _ ر IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    یکی هوادارای خوش خیال تیم رو از خواب بیدار کنه ، اونایی که با دیدن برنامه فوتبال برتر و اینکه نور اللهی رو سکو تیمو تشویق میکرده و از یه هوادار ساده رسیده به کاپیتانی پرسپولیس ، اینا اگه واقعا هوادار بودن ، می فهمیدن اگه یه روزی خواستن برن ، یه جوری برن که دل هوادار رو نشکنن ......
  • بنده خدا IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خیلی کم پیش میادیه بازیکن ایرانی درتیمهای عربی موفق بشه نورالهی بازبرمیگرده مثل بعضیها البته ایشان برای تامین اینده خانواده مختاره که بابیشترین قیمت به هرتیمی بره ولی وقتی پیشنهاد15میلیاردی دادوموافقت شدنبایدمی رفت ودلهوادرومی شکست یه کارگرتمام عمرش تاهنگام بازنشستگیش کارکنه به اندازه یک فصل چنین بازیکنی درامدنداره ولی چنین بازیکنی دل اینهمه طرفدارکه تواین موقعیت اقتصادی دلش به ورزش خوش هست بدردمیارن
    • پارسه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      روی میز یه طرف ۱۵ میلیارد بدون تضمین بزارن، طرف دیگه ۳۰ میلیارد تضمین شده برای یه فصل، شما باشی کدوم رو انتخاب میکنی؟ نوراللهی هشت سال برای پرسپولیس زحمت کشید با کمترین حاشیه حالا حق نداره به فکر آیندش باشه؟ کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، فرشاد پیوس و... همه یک روز به این نتیجه رسیدن باید آیندشون رو بیمه کنند پس رفتند و با نهایت احترام برگشتند. لطفا انقدر بی رحم و خودخواه نباشید قرار نیست چون من و شما وضع اقتصادیمون خرابه و درآمدمون کمه بقیه هم تو فلاکت زندگی کنن قطعا اماراتی ها و قطری ها بیشتر از مدیران ورزشی ما سرشون تو حساب کتابه و پول مفت خرج نمیکنن و مطمئنا اگه ما با عربستان تو تنش سیاسی نبودیم و جذب بازیکن ایرانی برای تیم های عربستانی ممنوع نبود الان نوراللهی، قاعدی، خلیل زاده، کنعانی و امید ابراهیمی حداقل با ۱/۵ برابر دستمزد بیشتر نسبت به امارات و قطر تو لیگ عربستان توپ میزدن.
  • پارسه RO ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خوشم میاد هرچقدر سعی میکنید حاشیه درست کنید هواداران فهیم پرسپولیس تحویلتون نمیگیرن. باز دست از تلاش برنمیدارید به مغز کوچیکتون فشار میارید داستان تخیلی مینویسید. همین دست فرمون پیش برید شاید تونستید خلا ژول ورن رو پر کنید.
  • ناشناس IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    جالبه با هوچیگری وانمود می کردن قراردادهای بازیکنان استقلال بالاست،حالا مجبور شدن برای تطهیر خودشون مبلغ نجومی قرارداد نوراللهی را افشا کنن،بنازم حکمت خدا را
  • Farid US ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    Be nefee Persepolis va moraby shoed ke in bazykon raft aslan khoub bazy nemikard kahid did ke Persepolis behtar khahad shoed Persepolis nabayad toyeh bazykone becharkhad
    • عباس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      خوب شد که رفت صحبت از ۶۰ میلیارد تومن هست نهایت تو لیگ ما ۳۰ میلیارد اینایی که حساب کردن رو باد هوا بود
  • فرشاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خواهیم دیدی چه کسی از نظر فوتبالی ضرر خواهد کرد پرسپولیس بازیکنی مثل ایشان زیاد دیده (آیا نورالهی بزرگتر از آقا کریم هست قطعا نه )اما همه رفتند اما پرسپولیس ماند
  • ایمان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    دو میلیارد هم از اسپانسر استقلال می گرفت اگه تمدید میکرد!!!
  • تیمور SE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    ببینید که بهترین بازیکن ما قراردادش یک میلیارد هم نبود اما بازیکنان اونها را با 15 میلیارد هم نمیشه نگه داشت پس دلیل قهرمانی های تیم حکومتی را ببینید. چطور انتظار دارین استقلال بهتر از این عمل کنه تبعیض غوغا می کنه باور کنید اگه تیم حکومتی چنین شرایطی داشت الان واسه بقا می جنگید مثل همین چند سال پیش. همه بازیکنان کلیدی استقلال را فروختند رفت حالا واسه یه بازیکن که بهش 15 میلیارد هم پیشنهاد دادن ببینید چه غوغایی شده
  • مرتضی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    احتمالا منظور اون طرفدار لنگ که دومیلیارد پول میده جهرمی هست و اون پول هم بیت المال مثل سری های قبل!
  • بهنام IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    یه سال میره امارات و پول چند سال بازی تو ایران رو میگیره. دوباره با سلام و صلوات برمیگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی