فرهاد مجیدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با بازیکن ایرانی - انگلیسی حاضر در لیگ انگلستان پشت سر گذاشته است.

وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده است، به خصوص اینکه بازیکنانی چون محمد نادری، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ جدا شدند و بهترین بازیکن استقلال یعنی مهدی قایدی نیز در حال انتقال به شباب الاهلی امارات است. همچنین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، تمدید نکرده‌اند و بازیکن جدیدی هم جذب نشده است.

انتقال قایدی به یک شرط
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد مخالف جدایی قایدی است، اما اگر از فروش این بازیکن بتوانند چند بازیکن خوب جذب شوند، مشکلی با جدایی مهاجم تیمش نخواهد داشت.

کار سخت استقلال برای جذب بازیکن خارجی
در روزهای اخیر صحبت از حضور چند بازیکن خارجی در استقلال شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال به راحتی به باشگاه‌ها برای جذب بازیکن یا مربی خارجی مجوز نخواهد داد. به عنوان مثال، باشگاه استقلال پرونده‌های شکایتِ باز مثل آندره‌آ استراماچونی، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را دارد و نهایتاً با ضمانت می‌تواند مجوز حضور یک مربی یا یکی دو بازیکن خارجی را بگیرد.

بررسی وضعیت بازیکنان خارجی برای انتخاب یک یا ۲ گزینه نهایی
برای استقلال نام‌هایی چون رابسون جان‌واریو بازیکن پیشین و برزیلی آبی‌پوشان مطرح شده که باید گفت اسامی بیشتر بازیکنان خارجی صرفاً به معنای مذاکره نهایی با آنها نیست. رابسون به اضافه خیلی از نفرات خارجی دیگر در لیست بررسی کادر فنی قرارد دارند تا در نهایت یکی دو گزینه برای مذاکرات، نهایی شوند.

مذاکرات مثبت با بازیکن دورگه
رایان تفضلی بازیکن ایرانی - انگلیسی که در لیگ انگلستان بازی می‌کند، جزو بازیکنان مدنظر مجیدی است. این بازیکن فصل گذشته در لیگ دسته اول انگلستان بازی می‌کرد و چون تیمش یک رده دیگر سقوط کرده است، قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی بیشتر دیده شده و به تیم ملی ایران دعوت شود. او پاسپورت ایرانی هم دارد و جزو بازیکنان خارجی محسوب نمی‌شود.

باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با این بازیکن انجام داده است و اگر پیشنهادهای تیم‌های صنعتی او را اغوا نکند، به استقلال نزدیک خواهد شد. تفضلی در پست دفاع چپ بازی می‌کند. یک بازیکن دیگر در لیگ پرتغال نیز مدنظر استقلال قرار دارد و در روزهای آینده با این بازیکن نیز صحبت‌هایی نهایی انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    ما پول نداشتیم شهریارو و نوراللهی رو نگه داریم، حتی هنوز جایگزین در حدشون هم جذب نشده، اونوقت اینا هنوز قایدی رو ندادن دنبال بازیکن خارجی هستن. نکنه اینا ۵ ساله پشت هم قهرمان شدن و ۲ بار رفتن فینال آسیا و ما خبر نداشتیم؟؟؟
    • تاجی اصیل IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      داداش اولا دوسال نه!! شما قطعا! سنت قد نمیده ولی تاریخ رو نمیشه تحریف کرد!! ما شش بار فینال آسیا رفتیم که دو بارش قهرمان آسیا شدیم و چهار بارش نایب قهرمان آسیا شدیم!! کلا دو تا بازیکنتون رفته دارین به سر و کله تون میزنین، ما هرسال کلا شاکله تیممونو بیرون میکنن و بازیکنهایی که در حدشون نیستن رو جذب میکنن!! ندیدی و وزیر اجازه نداد اون روزو ببینی که یهو آخر فصل هفده تا بازیکنت یهو برن از تیم!!کلا دو تا بازیکنتون رفته اونم به گفته خودتون بیست و یک میلیارد پیشنهاد دادین که قراردادشو ببنده ولی قبول نکرده!! خوبه خودت قبول داری که میگی، شما بیست میلیارد، بیست میلیارد دارین پیشنهاد تمدید قرارداد میدین ولی ما باید اول قایدی رو بفروشیم تا پول داشته باشیم واگر شد بتونیم بعدش بازیکن بخریم!! نمیدونم چرا وقتی خودتون جواب خودتونو میدونین چرا کامنت الکی میزارین؟؟
    • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      15میلیارد پیشنهاد دادن به نوراللهی ولی رفت امارات چون چهار برابرش اونجا گیرش میاد پول مغانلو رو دارن ک بدن منتها سپاهان گفته اگ محبی رو مخوای باید مغانلو بیاد سپاهان واس همینه باشگاه پرتقالی مغانلو رو میده سپاهان تا محبی رو بگیره تیم حکومتی مامان آذر و بابا مسعود نیستن پول زیر میزی بدن
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      آخه حامد لنگی علاف، صبح تا شب دارن به استقلال بازیکن لینک میکنن ولی هیچکدوم قطعی نمیشه. مگه بازیکنی هم مونده که لنگ و شله زرد تو این سالها نخریده باشن؟
    • حسام عاشق قهرمان آسیا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      اولا هیچوقت قهرمان آسیا رو با تیم تازه به دوران رسیده خودت مقایسه نکن، تا چند سال پیش وقتی حرف آسیا میومد شما در مورد قیمت نان و آزادی خرمشهر صحبت میکردین، ثانیا استقلال فقط در فضای مجازی بازیکن میخوره و فعلا نادری میلیچ دیاباته رفتن یک نفر هم تمدید نکرده و احتمال خروج بهترین بازیکنش هم هست، اما شما اگه دو نفر رو دادین، سه تا خرید داشتین و امیری هم تمدید کرد
  • فریدمحاویه اسعدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی