جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
۰ |
۵
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی بازیکن جدید پاری‌سن‌ژرمن برای حضور ۲ ساله در شهر پاریس باید محل مناسبی برای اسکان خود و خانواده‌اش انتخاب کند تا از هر نظر دارای ظرایط امنیتی و رفاهی خاصی باشد.

لوپاریزین گزارش داد که ظاهرا ۴ قصر برای اقامت به مسی پیشنهاد شده است. ظاهرا آنها می‌خواهند خانه‌ای مشابه خانه شان در بارسلونا داشته باشند، خانه ای که بسیار تمیز بوده و نیاز به ساخت و ساز نداشته باشد و محوطه بیرونی و استخر داشته باشد. همچنین از نظر امنیتی شرایط مناسبی داشته باشد. به همین منظور ۴ امارت بزرگ به خانواده مسی پیشنهاد شده تا یکی را برای اسکان خود برگزینند.

گزینه اول: عمارتی ۳ طبقه در منطقه نویلی سورسین که دارای ۶ اتاق بزرگ ۵۰ متری که در طبقه پائین دارای حیاط، سالن بدنسازی، سالن استراحت، حمام، استخر روباز، اتاق مهمان با حمام و دسترسی اختصاصی، ۲ طبقه پارکینگ و ۴ استراحتگاه در هوای آزاد قرار گرفته است.

گزینه دوم: ویلای ۳ طبقه حاوی آسانسور و اتاق مهمان است. یک استخر سرپوشیده، سونا و ۲ سالن ورزشی، یک بوفه، یک اتاق نگهبانی و پارکینگی مخصوص ۴ تا ۸ خودرو بخش های دیگری از این عمارت شیک هستند.

گزینه سوم: یک خانه فوق العاده در مرکز شهر پاریس که تمامی اتاق‌ها مستقیما به حیاط یا یکی از ۷ تراس راه دارند. این خانه مدرن و بیضی شکل است که معماری آن را با خانه های دیگر متفاوت است. سالن غذاخوری و سالن های دیگر هر کدام تراس های مخصوص خود را دارند. همه اتاق‌ها و مکان‌های خانه به حیاط دید دارند.

گزینه چهارم: عمارتی که در شمال شرقی پایتخت فرانسه قرار گرفته است. در خانه ۵۰۰ متر مربع مساحت برای زندگی وجود دارد. حیاط این خانه ۱۵۶۴ متر مربع مساحت دارد و تراس آن ۲۵۰ متر با کلیه امکانات رفاهی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی