نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رضا قوچان نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به دنبال جذب دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است اما گویا اشکان و گوچی قرارداد دلاری با برای آبی‌پوش شدن می‌خواهند.

طی روزهای اخیر و درست به موازات اخباری که مبنی بر جدایی مهدی قایدی از استقلال به گوش می رسد، گفته می شود که آبی ها در تلاش هستند تا دو ملی پوش سابق یعنی اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد را به جمع نفرات خود اضافه کنند. با این حال اما هنوز هیچ‌یک از طرفین این مسئله را به‌صورت رسمی تایید نکرده‌اند.

گفته می شود که مذاکرات اولیه میان باشگاه استقلال و مدیر برنامه‌های این دو بازیکن آغاز شده اما مسائل مالی مانع از پیشرفت مذاکرات شده‌است. شنیده می‌شود اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد تمایل به عقد قرارداد دلاری با باشگاه استقلال دارند درحالی‌که طبق قانون نقل‌وانتقالات سازمان لیگ کلیه قراردادهای منعقد شده در رقابت‌های لیگ برتر با بازیکنان ایرانی باید براساس پول رایج کشور تنظیم شود و صرفاً بازیکنان خارجی قادر به عقد قرارداد مالی بر پایه ارزهای غیرایرانی دارند.

درنهایت باید دید آیا این دو بازیکن پا به سن گذاشته سرانجام استقلالی خواهند شد یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    دژاگه فوتبالش خیلی وقته تموم شده استقلال باید طالب ریکانی رو بگیره
  • امیر IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال مجبور است شومن بازی دربیاورد همین طور که تا حالا بوده. حالا چه دو تا پیرمرد تیم ملی را جذب کند و چه یک پرسپولیسی را. وگرنه خاطر جمع ام استقلال با مجیدی جامی نمی گیرد.
  • بی نام IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    استقلال مسی هم بگیره وضعش همینه
  • Oper IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    دلارهای اروپا براشون بس نیست. بترکند که انقدر پوادارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی