نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر رئیس فعلی فدراسیون فوتبال که تجربه ای در مدیریت ورزش ندارد حرجی نیست؛ حتی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم آنقدر در مدیریت کارکشته نیست تا بی خبری او را در پاس دادن میزبانی به عربستان شایسته انتقاد از او بدانیم.

آرتین زهرابی؛ در بیانیه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد مسئولان AFC با بررسی درخواست‌های ۳ کشور امارات، تاجیکستان و عربستان سعودی برای میزبانی بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا این فصل در منطقه غرب، نهایتا عربستان را به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کرد.

به این ترتیب یک بار دیگر تیم های ایرانی باید در خاک عربستان به مصاف حریفان خود بروند؛ آن هم در شرایطی که وقتی مسولان فوتبال کشور با سوالاتی از این قبیل مواجه می شدند، غالبا چیزی را تایید که نمی کردند هیچ، همه چیز را از بیخ و بن منکر می شدند.

بر رئیس فعلی فدراسیون فوتبال که تجربه ای در مدیریت ورزش ندارد حرجی نیست؛ حتی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم آنقدر در مدیریت کارکشته نیست تا بی خبری او را در پاس دادن میزبانی به عربستان شایسته انتقاد از او بدانیم؛ این جور وقت ها ما ترجیح می دهیم نظاره گر اعمال مدیریت آنهایی باشیم که تصور می کردند وقتی وارد عرصه فوتبال کشور شوند، همه چیز گل و بلبل می شود. عزیزی خادم که چنین تصورات ساده ای داشت!

 حالا از وقتی او رئیس فدراسیون فوتبال شده در بر همان پاشنه چرخیده؛ هم میزبانی ها را از ایران می گیرند، هم سعودی ها عزیز دل کنفدراسیون فوتبال آسیا می شوند. در شرایطی که آنها به راحتی می توانند AFC را برای سفر نکردن تیم های خود به ایران قانع کنند، تیم های ایرانی وادار می شوند به عربستان بروند.

از وقتی عزیزی خادم رئیس شد، موضوع حق پخش حول همان محور چرخید؛ هیچ چیز مطلقا عوض نشد؛ فقط متوجه شدیم فدراسیون فوتبال این بار توجهی ویژه به فوتبال بانوان دارد و هر بار برای اینکه به وظایفش درست عمل کند، رئیس جدید به تمرینات این تیم یا اردوی تیم ملی فوتسال سرک می کشد. VAR همچنان روی هواست؛ درست مانند ماجرای حق پخش و مذاکرات بی حاصل فدراسیون فوتبال با صداو سیما ادامه دارد؛ دقیقا مثل همه جلساتی که کفاشیان در صداوسیما برگزار می کرد و در نهایت به هیچ نتیجه ای هم نمی رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    عربستان حق پخش بازی های لیگ قهرمانان آسیا رو خریده برای همین هم ای اف سی میزبانی مراحل نهایی رو بهش داده، این هیچ ربطی به مدیریت ورزش عزیزی خادم نداره
  • مستقل بودن را بیاندیشیم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    قبلاً گفتم بازهم میگم فیفا در مورد کشورهای آوراسیا میتواند کنفدراسیون مستقل از آسیا تعریف کند. کنفدراسیون فوتبال آوراسیا متشکل از کشورهای ایران ترکیه آذربایجان ارمنستان گرجستان روسیه قرقیزستان ترکمنستان تاجیکستان قزاقستان ازبکستان...واحتمالا اوکرایین و افغانستان ... کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگه شورشو درآورده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی