نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
سرنوشت جالب زوج‌های سیدجلال در پرسپولیس/ کنار سیدجلال بازی کنی ملی پوش می‌شوی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیدجلال حسینی در لیگ بیست و یکم باید کنار فرجی و ابراهیمی بازی کند و بعد از تشکیل زوج های موفق کنار کنعانی، خلیل زاده و انصاری در سال های اخیر باید زوج جدید دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهد.

سیدجلال حسینی در سال های اخیر یکی از مهمترین ارکان قهرمانی های متوالی پرسپولیس بوده است. او در هر ۵ قهرمانی حضور موثری داشته و کنار کامیابی نیا و رادوشویچ تنها بازیکنانی هستند که به این عنوان دست پیدا کردند. حسینی در ۵ قهرمانی پرسپولیس بیشترین بازی را انجام داده و موثرترین بازیکن تیم شناخته می شود.

در طول قهرمانی های متوالی پرسپولیس در خط دفاع این تیم تغییرات زیادی را شاهد بودیم اما این سیدجلال بود که جایش تغییر نکرد. حسینی در ۵ قهرمانی پرسپولیس در کنار انصاری، خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان بازی کرد که حاصل آن کمترین گل خورده برای پرسپولیس در میان تیم های لیگ برتری بود.

نکته مهم حضور سیدجلال در پرسپولیس اتفاقی است که برای زوج‌های او در قلب خط دفاع رخ داده است.

محمد انصاری که یک دفاع چپ بود به دلیل بازی کنار سیدجلال حسینی در قلب خط دفاع به تیم ملی رسید و در پست دفاع میانی بازی کرد.

شجاع خلیل‌زاده هم که به دلیل مشکلات کارلوس کی روش و برانکو فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نمی کرد و بعد از تجربه بازی کنار سیدجلال حسینی و تغییر کادر فنی تیم ملی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید و در تیم اسکوچیچ مهم ترین مهره دفاعی به حساب می آید.

در آخر هم باید به نام کنعانی‌زادگان اشاره کنیم. مدافع پر اشتباهی که شاید خیلی‌ها او را حتی در حد و اندازه پرسپولیس هم نمی دانستند بعد از بازی کنار سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید و در لیگ قطر هم مشتری پیدا کرد.

حال زوج سیدجلال حسینی در خط دفاع یا علیرضا ابراهیمی خواهد بود یا فرشاد فرجی که فصل قبل هم بازی در پرسپولیس را تجربه کرد. این دو مدافع فرصت خوبی دارند تا در سال آخر بازی حسینی از تجربه او بهره گیرند و حتی مانند انصاری، کنعانی و خلیل‌زاده به تیم ملی برسند.

حسینی یکی از ارکان خط دفاع تیم ملی بود و بعد از ۱۱۵ بازی ملی خداحافظی کرد. او در این سال‌ها کنار نفرات زیادی به میدان رفت اما نام او همیشه ثابت بود. هادی عقیلی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، محسن بنگر، مرتضی پور علی گنجی و غیره کنار او در تیم ملی به میدان رفتند اما او همیشه پایه ثابت قلب خط دفاع تیم ملی بود. بازیکنی که به نظر می رسد سال آخر بازی او باشد و امیدواریم بعد از دوران بازیگری هم بتواند در عرصه مربیگری مدافعان با کیفیتی به فوتبال ایران معرفی کند. البته همین حالا هم که از تیم ملی خداحافظی کرده تاثیر او در تیم ملی دیده می شود و زوج های خط دفاعی او در پرسپولیس هستند که در تیم اسکوچیچ  زوج قلب خط دفاع را تشکیل می دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    ان شاالله
  • کیسه تنان IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اسطوره ای که توی هیچ مرحله ای رقیب نداره توفوتبال ایران واسیا
  • لنگی سوز IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    چرا این آقاتست دوپینگ نداد!بله تضمینی بدون بازی هم میری تیم ملی چون لنگ حکومتی
    • 1900798999 IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      آقا سید یه دونه ای❤همیشه تو قلبیمن کاپیتان نمونه❤
  • عسل پرسپولیسی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    سید یه دونس نظیرشم تو دنیا نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی