نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
۱۰ |
۳
سرقت بزرگ سپاهان از پرسپولیس/ شکست بزرگ قرمزهای پایتخت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایان کار شهریار مغانلو با پرسپولیس و احتمال انتقال به سپاهان، مهمترین خبر این روزهای فوتبال ایران است.

تمرین تیم پرسپولیس در حالی با حضور خبرنگاران برگزار شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس مصاحبه‌ای ایستاده با اهالی رسانه برگزار کرد و در بخشی از آن به موضوع جدایی بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

او با اشاره به جدایی بازیکنانش گفت: همه تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا خودشان را تقویت می‌کنند. نمی‌خواهم از کلمه بحران مالی استفاده کنم، اما این موضوع گریبانگیر ماست و می‌توانستیم این بازیکنان را با پیشنهاد خوب نگه داریم. دو مهره ثابت تیم ملی یعنی کنعانی‌زادگان و نوراللهی را از دست دادیم و مغانلو هم بازیکنی کلیدی بود.

نکته مهم اینکه پیش‌تر مذاکره شهریار مغانلو با تیم فوتبال سپاهان تایید شده بود و باتوجه به این‌که طلایی پوشان امکان پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن را دارند، او نزدیک به حضور در این تیم به نظر می‌رسد.

مغانلو مهاجم زنجانی تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از سانتا کلارا به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امید زیادی به حفظ او داشتند، درخواست ۵۰۰ هزار یورویی باشگاه پرتغالی، سنگ بزرگی بر سر این انتقال شد.

شهریار مغانلو ۸ گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند و تاثیری شگرف در موفقیت سرخپوشان داشت و حالا انتقالش به تیم نایب قهرمان و رقیب جدی پرسپولیس، شاید یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای قرمزهای پایتخت باشد.

با جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس، شمار بازیکنان تأثیرگذاری که پرسپولیس در تابستان از دست می‌دهد به عدد سه رسیده و کار یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست و یکم بسیار سخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ ابدی RO ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    مغانلو در حال حاضر اصلا بازیکن پرسپولبیس نیست و بازیکن تحت قرارداد سانتاکلاراست که رفتنش به سپاهان شکست برای پرسپولیس باشه!!!!! شکست بزرگ اونه که میلیاردها تومان پول خرج کنی،با دو بازیکن ایرانی قرارداد دلاری (حسینی و اسماعیلی فر) داشته باشی ولی آخر فصل فقط یه موز نصیبت بشه!!!!!
    • !!! IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      بهتر بازیکن زپرتی که ازگلگهر12میلیاردقراردادبسته جهت اطلاع قراردادحسینی4میلیاردیکی از بهترین وینگراایران4تومن زیاده؟
  • ابابیل IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    ناراحتی نداره و چون تمام پول ها را خرج تیم های تهرانی می کنند و به تیم های شهرستانی پول نمی دهند و اگر بازیکن خوب در کشور باشه و تهرانی با پولی که دارند و بازیکن را فریب داده و می برند و بعداز چندسال قرارداد با بازیکن و نصف پول را بعنوان دلالی و نصف دیگر را خردخرد به بازیکن می دهند و یا بلوکه می کنند و لااقل اگر تیم‌های شهرستانی پول گزاف ندارند و لااقل مبلغ کم را به بازیکن می دهند و حیا کنید و عدالت ندارید
    • علی برکت الله IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      بگو تیم و خودتون رو قاطی تیم های شهرستانی نکنین ، شمایی که با یارانه دولتی و انرژی مجانی از جیب ملت فولاد تولید میکنین و جای اینکه فولاد رو با قیمت مناسب به دست مردم برسونین حواله میکنین با بازیکناتون شماها دیگه حرف از پول مفت و بیت المال نزنین ، فعلا دست بیت المال تو جیب باشگاه های تهرانیه که از قبل این دو باشگاه درامد های کلان تبلیغاتی و تلویزیونی در میاره و چیزی به باشگاه ها نمیده و برای انتخاب اسپانسر و کارگذار هم افراد نزدیک به وزارت رو سر کار میارن تا حق این دو باشگاه رو بخورن و این شما هستین که بر خلاف ادعاتون که فکر میکنین خصوصی هستین دارین از بیت المال و یارانه یه ملت تغذیه میکنین
    • ارتش سرخ IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      تیمهای شهرستانی بازیکنانی که درتیمهای تهرانی بادو میلیارد بازی میکنندولی درتیم شهرستانی سی میلیارد وچهل میلیارد قرارداد می بندن کجایی خبرازچی داری پرسپولیس قرارشده بودباشهریاربا1500دلارقراردادبنویسه ولی تیم شهرستانی رفته با ایشان 700هزاریورو که حدودا 18میلیارد برای رضایتنامه و 13میلیارد برای خودشهریار برای یک فصل بازهم بگو تیمهای شهرستانی بی پول هستن
    • لنگی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      در جواب ارتش سوراخ لنگ بازیکنا عاشق تیماتهرانیدکه2تومن قراردادمیبندندباتیماشهرستانی30/40میلیارد؟؟؟ یاحتماخیلی خوش آب وهواس شهرتون؟؟؟ آخه یه چیزی بگوبگنجه بعدم معلوم بودازشجاع خلیل زاده کنعانی واحمدنورتون احمدنورا 15میلیاربرایه فصل میخواستندبهش بدند بمونه این پولاازکجامیادشماکه تیمتون همش کاسه گدایی دستشه؟؟؟بروحرف مفدنزن این حرفاهمش ازسوزشه
    • /// IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      تیم پیروزی باباشون رفته خیلی بشون فشاراومده جواب ندارندبدند پا قومیتا وسط میکشند
  • مهدی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    بهرحال فرق تیم ها اینجا معلوم میشه حالا وزیر پرسپولیسی چرا حتی بودجه کافی در اختیار باشگاه نمیذاره تا بازیکنان خودشو حفظ کنه!
  • عیسی شعبان پور IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کاش پول داشتیم برا نگه داشتنش حیف شد واقعا
  • Rookh IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    تا زمانی پرسپولیس و استقلال خصوصی نشن همین آش و همین کاسه. به نظر من بجای اینکه طرفدارهای دو تیم به جون هم بیافتند برا یک بار هم که شده با هم متحد بشن و مطالبه گری کنن و اینقدر بگن و تحصن کنن تا آن دولتی های مفتخو بی عرضه رو مجبور کنن این دو تیم رو خصوصی کنن. البته نه خصولتی که بیچاره تر بشیم نه مثه خصوصی سازی های رانتی که از بیخ بم نابود بشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی