دروازه‌بان استقلال یا یک پرسپولیسی؛ دروازه سپاهان به چه کسی می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان با از دست دادن پیام نیازمند به دنبال جذب یک دروازه‌بان باتجربه است تا فصل آینده هم برای قهرمانی بجنگد.

در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات صحبت از حضور رشید مظاهری در ترکیب تیم سپاهان بود اما این دروازه‌بان بعد از حضور در دفتر باشگاه استقلال و مذکراتی که با مدیران این باشگاه داشت تصمیم گرفت با قدرت در تمرینات استقلال حاضر شود تا بار دیگر به مرد شماره یک این تیم تبدیل شود.

حالا باشگاه سپاهان برای انتخاب دروازه‌بان جدید باید به دروازه‌بانانی رجوع کند که آزاد هستد و هنوز تیم خود را انتخاب نکرده اند که یکی از آنها علیرضا حقیقی است. دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران روزهای خوبی در نساجی داشت و به همین بهانه به تیم امیر قلعه نویی یعنی گل گهر سیرجان رفت.

سپاهان برای انتخاب دروازه‌بان جدید می‌تواند با سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال هم مذاکره کند چرا که  هنوز این دروازه‌بان با تیم آبی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است و می‌تواند مورد توجه تیم سپاهان قرار گیرد.

هر چند که سیدحسین در آخرین روزهای حضور در تیم آبی تبدیل به مرد شماره یک شده بود و اگر قرارداد خود را با استقلال تبدیل کند بدون شک به عنوان مرد شماره یک کار خود را با این تیم شروع خواهد کرد و در ادامه در صورتی جایگاه خود را از دست خواهد داد که عملکرد متزلزلی داشته باشد. 

یکی دیگر از راه‌های سپاهان برای جذب دروازه‌بان می‌تواند بکارگیری دروازه‌بان خارجی باشد. هر چند دروازه‌بان خوب خارجی که بتواند خواسته‌های تیم را در خط دروازه برآورده کند هزینه زیادی برای باشگاه سپاهان به دنبال خواهد داشت و از سویی هنوز لغو قانون منع حضور خارجی‌ها به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ نشده است.

در روزهای آتی سپاهان دروازه‌بان جدید خود را انتخاب خواهد کرد. علیرضا حقیقی یا سیدحسین حسینی؟ این به زودی مشخص خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی