نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ابراهیم قاسمپور
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم فوتبال امید ایران گفت: شاید مهدوی‌کیا با مدیران فدراسیون صحبت کرده و برنامه‌هایش را داده است.

ابراهیم قاسمپور در مورد شرایط آماده‌سازی تیم امید و ماجرای انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید. عجیب است که ترکش این مصاحبه و داستان تیم امید به کی روش هم در این مصاحبه هم برخورد کرد!

*تیم امید سابقه طولانی در بلاتکلیفی دارد. سال‌های سال است که شرایط آماده‌سازی تیم امید کشورمان به همین منوال است نمی‌دانم این به دلیل بی‌تدبیری است، یا بی‌تفاوتی و نا آگاهی؟ توجه مسئولان فدراسیون فوتبال همیشه به تیم ملی بزرگسالان است. این تیم ملی است که ویترین است و سایر رده‌های تیم ملی زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد و اگر کاری هم صورت بگیرد به صورت سمبلیک است.

*اگر بخواهیم واقعا تیم امید را خوب آماده‌سازی کنیم و فقط برای ظاهر قضیه نباشد سرمربی تیم امید باید 6 ماه قبل مشخص می‌شد. سرمربی هم برنامه‌، اردوها، بازی‌های تدارکاتی و امکانات مورد نیازش را از فدراسیون درخواست می‌کرد. اینکه مدام وقت را از دست می‌دهیم و یکی دو ماه مانده به مسابقات سرمربی برای تیم انتخاب می شود و آن شخص هم از روی عشق و علاقه یا عرق و تعصب با تیم کار می‌کند. بعد هم که نتیجه نمی‌گیرد همه کاسه و کوزه‌ها بر سر او شکسته می‌شود و سرمربی را کنار می‌گذاریم تا مسابقات بعدی!

*در مورد اینکه در حال حاضر گفته می شود مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است اما فعالیتی از او برای تدارک و آماده‌سازی تیم امید دیده نمی‌شود باید خاطرنشان کنم مهدوی ‌کیا فرد بی‌تجربه‌ای در فوتبال نیست. او سال‌ها در بهترین تیم‌های فوتبال و کشورهای صاحب سبک فوتبال بازی کرده است. قطعا با برنامه ریزی و کار اصولی در فوتبال آشنایی کامل دارد و خودش هم در رده‌های پایه کار کرده است. شاید مهدوی‌کیا با مدیران فدراسیون صحبت کرده و برنامه‌هایش را داده است. من اطلاع دقیقی در این مورد ندارم. بنابراین بهتر است که از خود مهدوی کیا سرمربی تیم امید بپرسید که چه برنامه‌هایی برای تیم امید دارد و چه اقدام‌هایی درمورد آماده‌سازی تیم انجام داده است.

*یادم است که ما تیم ملی بزرگسالان را تمرین می‌دادیم و در یک جلسه آری هان را فدراسیون برای هدایت تیم ملی آورد؛ وقتی این مربی خارجی اولین تمرین تیم ملی و بی نظمی‌هایش را دید دیگر حاضر نشد برای ادامه کار در ایران بماند و رفت. زیرا دید هیچ چیز سرجایش نیست. سر و سامان مشخصی وجود نداشت و آشفته بازاری بود. زیرساخت‌های ما را هم دید و رفت. در چنین شرایطی فقط شاید مربی مثل کی‌روش حاضر بشود بیاید و کار کند که او هم می‌خواهد پولش را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فيك رد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    برنامه مهدوي كيا: 1-تقلب 2-صغر سن 3-دروغگويي 4-ارايه اسناد جعلي ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی