دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
۰ |
۴
موشک باز هم به تیم امید رسید/ مهدوی‌کیا در راه تهران 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدوی کیا مجموعه همکارانش برای تیم ملی امید را انتخاب کرده و به تهران خواهد آمد تا در گفتگو با مدیران فدراسیون فوتبال به توافق آخر دست پیدا کند.

مهدی مهدوی‌کیا هفته آینده به تهران خواهد آمد. او که برنده پرونده جنجالی در فوتبال پایه تهران شد و حقایق فراوانی را در آن دادگاه برملا کرد و برخی مدیران فوتبال تهران را به کلی به چالش کشید، حالا بعد از پیروزی در پرونده‌ای بسیار پیچیده و احقاق حق و حیثیت فوتبالی خود، راحت‌تر نفس می‌کشد. 

موشک ایرانی بلافاصله بعد از حضور در تهران روی برنامه‌ها و اردوی تیم امید تمرکز خواهد کرد و اولین ماموریت او تنظیم فهرست تیم امید تا ۵ مهر و آماده شدن برای مسابقات مرحله اول (آبان ماه) خواهد بود. 

مهدی مهدوی‌کیا خود در یکی از بهترین تیم‌های امید ایران عضویت داشت و با شماره ۱۶ زیر نظر حسن حبیبی بازی می‌کرد. در کنار او بازیکنانی مانند نیما نکیسا، مهرداد میناوند، مهدی هاشی نسب، ستار همدانی، علی چینی، مهدی پاشازاده، کریم باقری، داریوش یزدانی و رسول خطیبی در تیم امید حضور داشتند؛ اما آن تیم بزرگ هم مانند تیم دوره قبل که علیرضا دلیخون، رضا شاهرودی، بهزاد داداش زاده، رضا رضایی‌منش و خداداد عزیزی را در اختیار داشت، راهی به المپیک پیدا نکرد.

حالا مهدوی‌کیا به دنبال آن است که طلسم المپیک را بشکند تا فوتبال ایران بعد از ۴۸ سال در المپیک پاریس به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی