نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مورد عجیب حق پخش در فوتبال/ درآمد ۲۰ هزار میلیارد تومانی صداوسیما از پخش بازی پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صداوسیما در سال‌های اخیر درآمدهای زیادی از پخش فوتبال مخصوصا بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال داشته که سهم باشگاه ها از این درآمد صفر بوده است.

استقلال و پرسپولیس در سال فوتبالی که گذشت، هم در آسیا حضور داشتند و هم در لیگ و جام حذفی و هرکدام از این تیم‌ها تقریبا ۴۰ بازی پخش‌شده زنده از تلویزیون داشته‌اند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهد سازمان صداوسیما حداقل چهار هزارمیلیاردتومان و حداکثر ۲۰ هزار میلیارد تومان از کنار پخش بازی‌های استقلال و پرسپولیس درآمد دارد؛ رقم عجیبی که بخش اندکی از آن می‌تواند مشکلات بزرگ این دو باشگاه را حل کند.

شاید اگر یک‌دهم این رقم‌ها به این دو باشگاه تعلق بگیرد، هم شاهد لیگ جذاب‌تری باشیم و هم برای امنیت و سرگرمی جامعه قدم بلندی برداشته شود. افتخارآفرینی هرکدام از این دو باشگاه و باشگاه‌های دیگر برای کشور ما، جو امیدبخش و نشاط‌آوری را ایجاد می‌کند که ممکن است به‌صورت طبیعی با هزینه‌های هنگفت انجام نشود. حق این دو باشگاه باید داده شود. اگر مشکل از قانون بد یا بی‌قانونی یا حتی تمرد از قانون است، باید آن را حل کرد.

مورد عجیب حق پخش در فوتبال/ درآمد ۲۰ هزار میلیارد تومانی صداوسیما از پخش بازی پرسپولیس و استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    80 تا بازی رو چطوری 144 هزار ثانیه حساب کردین اگه هربازی 90 دقیقه باشه میشه432 هزار ثانیه!!!
  • بابک IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    80بازی میشه حداقل 288000ثانیه که باید به هر بازی آن سه تا 15 دقیقه قبل،بین نیمه و بعد از بازیها را هم که صحبتای کارشناسان را اضافه کنیم خیلی بیشترم میشه.
  • بابک IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    ببخشید 80×90×60=432000 ثاینه میشه. البته حداقلش
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    کاری با حق دوتیم ندارم. ولی مگه میشه یه سازمان در مملکت اسلامی اینهمه درآمد نجومی داشته باشه و در انحصار خودش باشه و هر طور دلش خواست به مردم خوراک رسانه ای بده؟ برای خودشون امپراطوری ساختن، یه سازمان اینهمه پولو چکار میکنه؟ از پول ملت میگیره برای خودش، حالا این هیچی، این پول اگر توی یه بانک باشه که حتما هست، میدونید چقدر سودش هست؟ احسنت به صدا سیمای اسلامی
  • ساوالان IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    جالبه برای همین صدا و سیما ردیف بودجه دولتی هست.. ولی سرخ ابی نه..... بهترین راه عدم پخش هست..انوقت حساب کار دست شان می اید.
  • pouya IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    تا بوده صدا و سیما دزد بوده کل مشکلات فوتبال گردن این دزدای مفت خوره
  • x FR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    من یه روزی به یه بنده خدایی گفتم درامد صدا و سیما از وزارت نفت بیشتره خندید، حالا بیاید ببینید، یه تیم، بازیکنا و مربیش 90 دقیقه تو زمین جر میخورن و زحمت میکشن، یه سازمانی با فیلم برداری از زحمت 90 دقیقه ای این بازیکنا و مربی ها درامد نجومی کسب میکنه و یه قرون هم به این بازیکنا و مربی ها نمیده. این مصداق بارز حق خوری عه، یکی دیگه زحمت بکشه یکی دیگه ازش فیلم بگیره و درامد کسب کنه.
  • MGH US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    دقت کنید که این فقط درآمده حاصل از بازی های پرسپولیس اسقلاله. خودتون در آمدی که از تبلیغات 24 ساعته بدست میارنو یه تخمین بزنید. تازه به غیر از این همه در آمده پارسال یا پیارسال بود که 50 میلیون یورو هم از صندوق ذخیره ارزی کشور برداشت کردند!!! خروجیشون چیه؟ نفرت پراکنی همین
  • ... ... IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    حالا فهمیدید چرا این دو تا تیمو خصوصی نمیکنن. پرسپولیس و استقلال مرغ تخم طلای تلویزیونن. مافیای صداوسیما اینطوری پول درمیاره تازه بودجه هم بهش اختصاص دادن. این عدد فقط مختص پرسپولیس استقلاله. سایر تیمها (سپاهان و تراکتور) به خودشون نگیرن.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    همه میدونن این صدا و سیما قلدر پشتش به کجا گرمه کی جرئت داره بهش بگه پول بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی