نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
ریسک بزرگ تارتار در اصفهان/ خط حمله ذوب آهن دسته اولی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ذوب آهن برای تقویت خود در خط حمله سه مهاجم به خدمت گرفته است که هر سه مهاجم دسته اولی هستند.

اولین مهاجم جدیدی که پیراهن تیم ذوب آهن را برتن کرد بابا محمدی مهاجم مس کرمان بودکه با وجود تلاش فراوان نتوانست به همراه مس کرمان به لیگ برتر صعود کند.

بعد از بابا محمدی، عارف رستمی پیراهن تیم ذوب آهن را بر تن کرد. این مهاجم فصل گذشته در تیم خیبر بازی می کرد و ۱۷ گل برای این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به ثمر رساند و آقای گل شد. البته او هم همانند بابا محمدی نتوانست صعود به لیگ برتر را به همراه تیمش جشن بگیرد.

بعد از این دو خرید ذوب آهن مرتضی خراسانی مهاجم تیم بادران را خرید. مرتضی خراسانی که در تیم پدیده هم سابقه بازی دارد در فصلی که گذشت ۶ گل برای تیمش در لیگ یک به ثمر رساند. او هم به همراه بادران از صعود به لیگ برتر باز ماند. 

با این حساب هر سه مهاجمی که تیم ذوب آهن برای تقویت خط حمله خود به خدمت گرفته است دسته اولی هستند و این یک ریسک بزرگ است. البته اگر این سه مهاجم خواسته های مهدی تارتار را در خط حمله بر آورده اند خریدهای مهدی تارتار تحسین خواهد شد اما در غیر اینصورت باید منتظر نقد خود از سوی رسانه های گروهی باشد.

ذوب آهن بعد از بکارگیری مهدی تارتار خریدهای زیادی داشته است و باید منتظر یک ذوب آهن جدید در فصل پیش رو باشیم. البته برخی از طرفداران ذوب آهن هم به خریدهای مهدی تارتار نقد دارند و معتقدند او بازید بازیکنان سرشناس تری برای تیم اصفهانی می خرید.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی