نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خبری در راه است/ گزینه پرسپولیس با برگه رضایتنامه به ساختمان باشگاه رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع مدنظر پرسپولیس برای چهارمین بار در باشگاه حضور یافت تا امیدوار باشد طلسم عدم عقد قراردادش شکسته شود.

علی نعمتی که در دو فصل اخیر موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، در نقل و انتقالات تابستانی دومین بازیکنی بود که بعد از علیرضا ابراهیمی وارد مذاکره با این باشگاه شد.

او که یک فصل دیگر از قراردادش با پدیده مشهد باقی مانده بود در اولین مذاکرات خود به نتیجه لازم برای حضور احتمالی در این تیم دست یافته بود و قرار شد در صورت دریافت رضایتنامه این قرارداد به امضا برسد. بعد از اینکه پروسه دریافت رضایتنامه طبق انتظار پیش نرفت، او یک بار دیگر در این باشگاه حضور یافت و به مدیران تیم اطمینان خاطر داد که کار را دنبال خواهد کرد.

سومین حضور نعمتی به روز گذشته برمی‌گشت که او اینبار با در دست داشتن برگه فسخ قرارداد در باشگاه حاضر شد اما اینبار هم در عقد قراداد ناکام ماند و از خط خوردگی در برگه فسخ قرارداد به عنوان دلیل این اتفاق یاد شد.

اکنون نعمتی برای چهارمین بار لحظاتی پیش پا به باشگاه پرسپولیس گذاشته و به نظر می‌رسد اینبار با در اختیار داشتن تمامی مسائل لازم، شرایط را برای عقد قرارداد و پایان این طلسم فراهم کرده باشد تا به عنوان سومین خرید تابستانی سرخ‌ها تا دقایقی دیگر معرفی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    پسر پزسپولیس یعنی این یعنی فرشاد فرجی این بازیکن ها میتونند الگو باشن همه پرسپولیسی ها میتونند الگو باشند حتی احمد نور که با قلبش برای تیم بازی میکرد وهیچ اشکالی هم نداره برای زندگیشون به جای دیگری بروند اونا هم دوباره برمیگردند...پرسپولیس یعنی افتخار این مملکت
  • میم صاد یا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    هه بالاخره کلیه ش فروش رفت؟
  • ناشناس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    بساز و بفروشه طفلکی یکی از آپارتمانها را فروخت بخاطر عشق وعصب!
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    درود بر تو پسر با تعصب و غیرتی که این چنین داری چشم کیسه کشا رو کور میکنی اونا چون خودشون بازیکن با تعصب ندارن میخوان تورو مسخره کنن چون نمیفهمن تعصب چیه غیرت چیه نه خودشون نه بازیکناشون از جمله حسینی و دانشگر و قائدی و ... و نه مربیشون که میگه داداشم نباشه من نیستم ینی فقط دنبال پوله. در عوض پرسپولیس پر از بازیکن با تعصبه مثل حامد ، سید که مثل کوه پشت بقیه اس ، فرشاد و نعمتی که خونه هاشونو فروختن ، عالیشاه و وحید که تا جان در بدن دارن واسه تیم میدَون ، شهریار که تا لحظه آخر باوجود پیشنهاد چندبرابری شله زرد باز گفت نمیخوام برم سپاهان و میخوام پرسپولیس بمونم و حتی از باشگاه تخفیف گرفت ، عیسی که شیش ماه محروم شد ولی تک تک روزای محرومیت تمرین کرد به عشق پرسپولیس و حمید خان که حتی بهش پیشنهاد سرمربیگری دادن ولی نرفت بخاطر تیم و آقا کریم که یه تنه به کل کیسه می ارزه و .... ما اینجوری پرسپولیس کبیر شدیم کیسه کشِ بی تعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی