نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
۲ |
۳
محمد محبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی در اولین اظهار نظر خود پس از انتقال به لیگ پرتغال و حضور در تیم سانتاکلارا از حضورش در اروپا ابراز خوشحالی کرد.

نشریه آبولای پرتغال نوشت: محمد محبی بازیکن فصل قبل سپاهان با امضای قراردادی ۳ ساله به عضویت تیم سانتاکلارا درآمد. قرارداد این بازیکن با تیم پرتغالی تا سال ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت. بنابراین محبی مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است و جدیدترین چهره جدید تیم تحت فرمان دانیل راموس است. محبی به عنوان یک وینگر تمام عیار که می‌تواند در هر دو جناح بازی کند، می‌تواند در خط حمله نیز به کار گرفته شود. او در دو فصل گذشته با سپاهان در ۴۱ بازی ۹ گل به ثمر رسانده است.

محمد محبی بعد از پیوستن به سانتاکلارا گفت: بسیار خوشحالم که به فوتبال اروپا آمده‌ام. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین بازی‌های خود را نشان دهم و بتوانم تاثیر بالایی در بازی‌های تیم داشته باشم.

هم‌چنین به عنوان بخشی از این معامله، شهریار مغانلو بازیکن فصل قبل تیم سانتاکلارا که ۱۳ بازی برای این تیم پرتغالی انجام داد و در نیم فصل دوم فصل قبل در پرسپولیس به بازی گرفته شد به تیم سپاهان پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    dorost yek saleh dighar yeksery dalal dobareh Moheby ra be yek teamy michapanand mesleh khodeh Sepahan, nemidanam chera oghdyeh kharej raftan ra darand, man khodam alean mifahamam ke nabayd az iRAN KHAREJ MISHODAM, BAYAD iRAN MIMANDAM VA KESHVARAM RA DOROST MIKARDAM, IN aFGHANYHAYEH AHMAGEH MOFTHKHOR khodeshan ra gooel mizanand
  • حجت بابری IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    به نظر من محبی مثل مهدی ترابی و وحید امیری و فرشاد احمدزاده افت می کنه تولیگ پرتغال پیشرفت نمی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی