نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمد مهدی فروردین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم فیروزآباد در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت:‌ باید انقلابی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و اجازه ندهیم کار به دست نااهلان بیفتد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در مورد توانمندی آقای سجادی باید بگویم ایشان مدعی هستد، می‌خواهد در دولت انقلابی وزیر ورزش شوند. می‌گویند ۳۰ سال نقش اول را در ورزش بازی کردند خب در این ۳۰ سال کجا بودند؟ ایشان مشاور آقای مهرعلیزاده و قائم مقام فدراسیون زورخانه‌ای هستند. 

او ادامه داد: ایشان معاون آقای مهرعلیزاده که دولت انقلابی را در مناظره‌ها به تمسخر می‌گرفت هستند، چرا باید ایشان را به کار گیریم؟ 

فروردین اضافه کرد: دولت در یکی از حساس‌ترین شرایط خود است و حق اشتباه کردن نداریم. همانطور که تشخیص مردم در انتخاب رئیس جمهور درست بود، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب یک وزریرپاکدست و مردمی قوه قضائیه، قوه مجریه و مقننه را متعادل اداره کنیم. 

نماینده مردم فیروزآباد تاکید کرد: باید انقلابی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و اجازه ندهیم کار به دست نااهلان بیفتد. ما باید امانتدار مردم باشیم و اجازه ندهیم افراد غیرمردمی، غیرانقلابی و مرفهان بی‌درد جایگزین شوند. 

او با تاکید بر اینکه کسی می‌تواد کشتی به گل نشسته را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد، اضافه کرد: شمایی که مدعی وزارت هستید، زمانی که جنگ تمام شد ۱۹ سال سن داشتید، چند جوان ۱۳ ساله در زمان جنگ پرپر شدند؟ این ظلم در حق دولت انقلابی است و نمی‌توان به فردی که یک ساعت ایثارگری ندارد اعتماد کرد. 

فروردین افزود: اینها از اشرافیان هستند و در بزنگاه‌ها موضع شفافی نگرفتند. امروز انتظار دارم پاسخ دندان‌شکنی به خواصی که مدعی هستند از بیرون مجلس آن را مدیریت می‌کنند داده شود. 

او گفت: من خاک این ورزش را خوردم و اگر شما دلتان برای ورزش می‌سوزد من جگرم برای آن می‌سوزد. من از کودکی در زمین‌های خاکی ورزش را شروع کردم و به رده‌های بالای مدیریتی در این زمان رسیدم. اینگونه نیست که هر مدیر ورزشی شایستگی وزارت ورزش را داشته باشد. 

نماینده مردم فیروزآباد گفت: ورزش امروز یک ظرفیت است و اگر خوب مدیریت نشود برای نظام تهدید است. اینها برای انقلاب و نظام هیچ هزینه‌ای ندادند و صلاحیت لازم برای وزیر شدن را ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اریهان DE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    خدا به داد مردم و کشور برسه با اینجور افراد و تفکر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی