نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
انتقال جنجالی ستاره آرام استقلال به پرسپولیس؟/ پرسپولیس جدی‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی مسعود ریگی را به خدمت بگیرد.

هافبک میانی تیم استقلال که هنوز با این تیم توافق نکرده، بیشتر از قبل مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و احتمال این انتقال جنجالی روز به روز بیشتر می‌شود.

با اینکه ریگی بیشترین تعداد و دقایق بازی را هم در بین هافبک‌های استقلال به خود اختصاص داده بود، تاکنون هیچ خبری از مذاکره باشگاه استقلال با وی یا مدیر برنامه‌اش مخابره نشده و این در حالی است که با توجه به اتمام قراردادش، دیگر تیم‌ها هم این امکان را دارند که برای جذب او اقدام کنند.

پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که به جذب این بازیکن تمایل دارد و از اولین روز نقل و انتقالات هم اقداماتی در این زمینه صورت داده بود. با این وجود هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص مسعود ریگی که یکی از مهم‌ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود، مخابره نشده است.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی هنوز نتوانسته در خط هافبک، بازیکنی را به خدمت بگیرد و به همین علت این احتمال وجود دارد سرخپوشان پایتخت با جدیت بیشتری به سراغ مسعود ریگی هافبک استقلال بروند تا او را جذب کنند.  

پیشنهاد پرسپولیس برای ریگی همچنان پابرجاست اگر استقلالی‌ها برای تمدید با او تعلل کنند، ممکن است بازیکن آرام استقلال تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین انتقال های فصل تبدیل شود.

گفته می‌شود مسعود ریگی هافبک استقلال از تیم سپاهان هم پیشنهاد دارد. باید دید این بازیکن برای فصل آینده با کدام تیم به توافق می‌رسد؟  

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی و علی نعمتی را به خدمت گرفته است و مذاکراتی با رضا اسدی و امین قاسمی نژاد انجام داده است تا لیست نفرات خود را برای فصل آینده تکمیل کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    هر بنجلی که بخواد قراردادش زیاد کنه با اسم پرسپولیس بازار گرمی می کنه قال برانکو بازیکنان کیسه شخصیت ندارن تمام مافیای رسانه ای کیسه
  • غضنفر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    تنها بازیکن سال‌های اخیر استقلال ک ازش خوشم میاد اینه اما فکر می‌کنم با وجود میلاد سرلک دوتا بازیکن تقریبا دفاعی خواهیم داشت مگر اینکه میلاد آزاد بشه
  • راز IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    پرسپولیس نباید منتظر باشه تا همه بازیکنان مثل نعمتی از جیبشون خرج کنن تا در این تیم بازی کنن. ولی بازیکنی که بخاطر پول با استقلال مذاکره کرده باشه معلومه که نمیاد تو پرسپولیس بازی کنه. الان هم که غیرت و تعصب به پایین ترین حد رسیده. پس خرج کنیدو عشق و تعصب هم در کنارش باشه
  • میم دال نون GE ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    طفلکی یحیی عقده ای شده فقط میخواد یکی از بازیکنان سرورش بگیره نشه میره دنبال یکی که سابقه بازی تو استقلال داره بازم نشه میره دنباله یه بازیکن که طرفدار استقلال بوده
    • ناشناس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      آخه بازیکن عشق پول که برای پول بیشتر توی کیسه بازی کرده و وسط فصل برای اضافه کردن مبلغ قرارداد قهر می کنه سر تمرین نمیاد یا توی مسابقه لیگ برتر راه میره و موقع تعویض به تابلوی تبلیغات دور زمین لگد می زنه به چه دردی می خوره که یحیی یا هر مربی فهیم دیگری بخواد به هر ترفندی از اون تیم بازیکن بگیره.اتفاقا اینجور بازیکنان شایسته همون تیمند.
  • لرد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    چه به عنوان بازیکن خودمون چه بازیکن تیم های رقیب بازیکن قابل احترامیه
  • مصطفی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    بازیکن خیلی خوبیه. یکی از دلایل نباختن استقلال به پرسپولیس تو دربی نیم فصل اول همین مسعود ریگی بود.
  • Hadi.kh IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    اگه منتظری ریگی بیاد (خبر ورزشی). پس بشین فرودگاه الان کشتی میاد اسدی همین الان داره میاد ایران با پرسپولیس قرارداد امضا کنه.
  • ... ... IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    پرسپولیس عمرا بتونه از استقلال بازیکن خوب و به درد بخور بگیره. مدیرای تیم تواین سالها کلا تو این زمینه ناموفق بودن. شاهرخ بیانی و نیکبخت سر لج و لجبازی اومدن پرسپولیس. نامجو مطلق هم مصدوم بود که عابدینی آوردش تو تیم و کلی خرج عملش کرد. بقیه هم زیاد مالی نبودن.
    • کیسه‌کش متوهم IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      به قول دوستمون هر بنجلی که بخواد قراردادشو زیاد کنه با اسم پرسپولیس بازار گرمی میکنه. یحیی هم که زبون نداره چیزی یا کسی رو تکذیب کنه. اون از دانشگر، اون از شهباززاده و اینم از ریگی. یحیی واقعا بد عمل کرده تو نقل و انتقالات. رفته دنبال یه مشت پیر و پاتال و بنجل و مصدوم و چند تا مدافع. البته این دو سه تا بازیکن که گرفتیم خوبن ولی بقیه که دست گذاشته روشون مالی نیستن. آدم یاد تعویضاش می‌افته که کلا یادش میره تو بازی میتونه بازیکن ضعیفو تعویض کنه.
    • پرسسسسس قلب ایران IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      ببین امسال فرق داره امسال ما داریم بهتر از شما و نقل و انتقالات عمل می کنیم و درزم چرا امسال را با سال های دیگر مقایسه میکنی؟
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    انصافا ریگی حیفه هر چقدر سوگولی میده باید دو برابر بدن نگهش دارن چون حتی همچین بازیکنی رو بخوان بگیرن باید پول بیشتری برای رضایت نامه بدهند کاش مددی دست نشانده بابا مسعود نبود تا راحت میموند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی