نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خطیبی شانس بازگشت به اراک را از دست داد؛ مثل منصوریان/ یک استقلالی شانس پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی شانس زیادی برای بازگشت به اراک و راس کادر فنی آلومینیوم ندارد هر چند بانی صعود این تیم به لیگ برتر شد و فصل گذشته هفته‌های خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت.

آلومینیوم اراک بعد از هفته‌های پر التهابی که به خاطر اختلاف نظر هیات مدیره پیش سر گذاشت در نهایت با مشخص کردن محرابی به عنوان مدیرعامل جدید تلاش می‌کند تا زمان‌های از دست رفته را با انتخاب سرمربی جدید جبران کند. 

گفته می شود سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت و سید مهدی رحمتی سرمربی تیم پدیده گزینه‌های نهایی تیم آلومینیوم اراک هستند که فردا از بین آنها یکی به عنوان سرمربی جدید تیم برگزیده می‌شود.

این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید گزینه‌های دیگری هم داشت و در نشست اعضای هیات مدیره در مورد آنها بحث شد که یکی از آنها رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته این تیم پیش از علیرضا منصوریان بود که در میانه‌های راه به بهانه حضور در تراکتور، آلومینیوم اراک را رها کرد. همین رفتار موجب شده تا اراکی‌ها تمایل چندانی به بازگرداندن این مربی نداشته باشد. ضمن اینکه باشگاه آلومینیوم اراک به همین بهانه از رسول خطیبی شکایت کرده و کمیته وضعیت هم در این باره رای داده است. 

سیروس پورموسوی گزینه جدید اراکی‌ها فصل گذشته با تیم صنعت نفت قرارداد دو ساله امضاء کرد اما بر اساس تفاهمی که با باشگاه در پایان فصل داشته به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

وضعیت مبهم این تیم در خصوص مسایل مالی موجب شده تا سیروس پورموسوی تمایلی برای کار کردن با آبادانی‌ها نداشته باشد حتی اگر در نهایت حضور او در اراک نهایی نشود.

سید مهدی رحمتی هم بعد از اظهارات گلایه آمیزی که علیه حمیداوی مطرح کرد شانس ادامه حضور در تیم پدیده را از دست داده است و گفته می شود رضا مهاجری شانس زیادی برای هدایت دوباره تیم پدیده در لیگ برتر دارد.

شنبه اراکی‌ها از بین این دو مربی یکی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب خواهند کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی