نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ابراهیم صادقی به محمد ربیعی پیوست/ دو پادشاه در یک اقلیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم صادقی سرمربی فصل گذشته تیم سایپا تهران با نظر محمد ربیعی، مربی تیم مس رفسنجان شد.

روزی که محمود فکری با جدایی از خوشه طلایی سرمربی نساجی شد از صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال در کادر فنی تیم مازنی بهره برد و بعدها گفت به دیگر همکاران خود توصیه می کنم از این تاکتیک برای موفقیت در فوتبال استفاده کنند. واقعیت این است این اتفاق را کمتر در فوتبال دیده بودیم به این خاطر که ما ضرب المثلی داریم که می گوید دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجد.

خیلی از مربیان ایرانی که سرمربی بوده اند حاضر نمی شوند به عنوان دستیار با مربی دیگری کار کنند. حتی صمد مرفاوی هم بعد از جدایی از استقلال پیشنهاد محمود فکری را برای حضور در تیم نفت مسجد سلیمان قبول نکرد. اتفاقی که در مس رفسنجان رخ داده نمونه جدیدی از این ماجرا است. هر چند محمد ربیعی پیش تر هم از مجتبی سر آسیابی سرمربی تیم پدیده در کادر فنی تیمش استفاده کرد اما او برای این فصل به تیم گل گهر سیرجان رفته است.

در گذشته های نه چندان دور تیم ملی یونان در یورو حتی دو سرمربی داشت. دو سرمربی در یک تیم. این اتفاقی است که می تواند تکرار شود و تجربه ثابت کرده نتیجه مثبتی به دنبال داشته است. طبیعتا اگر تعامل شرط همکاری باشد.

محمود فکری در روزهای حضور در نساجی با کمک صمد مرفاوی در ۱۰ مسابقه نباخت و با نساجی در لیگ برتر نهم شد و محمد ربیعی هم با کمک مجتبی سرآسیابی فصل گذشته یکی از بهترین فصل ها را در سرمربیگری تجربه کرد و در اولین فصل حضور در لیگ برتر به همراه مس رفسنجان هشتم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    تیم ملی سوئد نه یونان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی