نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
۰ |
۰
ورود خارجی‌ها فقط برای لیگ برتری‌ها آزاد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه قانون حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران تغییر کرده اما همچنان تیم‌های دسته اولی از این امتیاز محروم هستند.

تفاوت لیگ برتر و لیگ یک همیشه وجود داشته است به عنوان مثال در حالی که تیم‌های لیگ برتری از بازی در چمن مصنوعی منع شده اند تا کیفیت بازی‌ها افزایش یابد بازی در چمن مصنوعی برای تیم های دسته اولی آزاد است. 

فریبرز محمود زاده رئیس برگزاری بازی های لیگ یک در پاسخ به این سوال که آیا ممنوعیت بازی در چمن مصنوعی شامل حل تیم‌های دسته اولی هم می شود یا نه؟ گفت: نه این قانون در لیگ یک صدق نمی کند اما یکی از محورهای اصلی ریاست سازمان لیگ این است که در این زمینه مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شود.

وی اضافه کرد: ما طی سالیانی که لیگ یک را برگزار کردیم با مسئولان همه باشگاه‌ها در بحث برگزاری مسابقات نهایت همکاری و مساعدت را داشتیم اما دیگر این مساعدت‌ها تمام شد و باید باشگاه‌های حاضر در لیگ یک وضعیت و استاندارد زمین چمن ورزشگاه میزبانی خود حالا چه مصنوعی و چه طبیعی را به کیفیت بسیار مطلوب برسانند. 

محمود زاده افزود: اگر هر باشگاه لیگ یکی نتوانست زمین چمن ورزشگاه میزبانی خود را با شرایط مطلوبی به سازمان لیگ ارائه دهد و حتی نتواند امکانات سخت افزاری آن ورزشگاه را به حد استاندارد برساند ما میزبانی را از آن شهر می گیریم و محرومیتی را برای آن شهر و باشگاه در بحث میزبانی لحاظ می کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره ورود خارجی‌ها به لیگ یک نیز گفت: خارجی‌ها حق ورود به لیگ یک را ندارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی