نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با وجود صدرنشینی در گروه خود نتوانست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان تا همین حالا فقط برای استقلال و سایر نمایندگان کشورمان دردسر درست کرده و البته از هیچ کوششی برای کمک به تیم‌های عربستانی فروگذار نبوده است.

سعودی‌ها به لطف کنفدراسیون میزبانی بخش اعظمی از رقابت‌های مرحله گروهی را به دست آوردند و حالا قرار است مراحل یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال هم در عربستان برگزار شود. جدا از این مساله، استقلال با وجود صدرنشینی در گروه خود نتوانست در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و باید برای جدال مقابل الهلال عربستان راهی شهر دبی شود تا مسابقه در زمین بی‌طرف  سوت بخورد.

البته با وجود مسافرت آبی‌پوشان، باز هم کنفدراسیون از نظر مالی به طور کامل نماینده کشورمان را حمایت نمی‌کند و فقط هزینه ۳ روز اقامت کاروان استقلال در امارات را متقبل می‌شود . به این ترتیب خرج اردویی که قرار است استقلالی‌ها از نیمه شهریور در دوبی برپا کنند یا باید توسط خود باشگاه پرداخت شود و یا اینکه مجیدی به واسطه نفوذی که در میان مدیران فوتبالی امارات دارد، بخش اعظمی از آن را تخفیف بگیرد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است استقلال از چهاردهم یا پانزدهم شهریور به دبی برود ولی مسابقه این تیم با الهلال عربستان روز ۲۲ شهریور برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی