۱۴
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
۱۴ |
۴
مهدی قایدی بالاخره به حرف آمد/ از استقلال رفتم تا ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اماراتی با اشاره به آخرین پست اینستاگرامی مهدی قایدی، به خداحافظی او با هواداران استقلال پرداخته است.

 مهدی قایدی مهاجم فصل پیش استقلال یکی از بازیکنان خبرساز فصل نقل و انتقالات بود. انتقال او به شباب الاهلی امارات که جزو گرانترین انتقال‌های فوتبال ایران بود، حواشی مختلفی به دنبال داشت اما نهایتا با موافقت آبی‌های پایتخت همراه شد تا ستاره بوشهری فوتبال ایران ادامه کارش را در امارات دنبال کند. لیگی که البته به عقیده کارشناسان مقصد مناسبی برای این ستاره خوش تکنیک و آینده دار نبود.

حالا وب سایت دبی اسپورت با گذشت ۵ روز از آخرین پست اینستاگرامی قایدی و خداحافظی او با هواداران استقلال، امروز به آن پرداخته است. این وب سایت نوشته: مهدی قایدی ستاره جدید شباب الاهلی (شوالیه‌های سرخ)، برخی از انگیزه‌هایی که او را ترغیب به ترک باشگاه استقلال ایران کرد، مطرح کرد.

قایدی چهار فصل گذشته را در باشگاه تهرانی گذرانده بود و در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با آنها قهرمان جام حذفی ایران شد. این بازیکن ۲۲ ساله آخرین پیام خود را از طریق برنامه اینستاگرام برای طرفداران استقلال ارسال کرد.

قایدی پست خود را به زبان فارسی آغاز کرد و گفت: این بهترین چهار سال زندگی من بود و تمام آنچه من دارم به لطف این تیم است. شاید دوران حرفه ای من در جمع آبی‌ها به پایان رسیده باشد، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.

این بازیکن ملی پوش ایرانی در مورد انتقالش به جمع شوالیه‌های سرخ توضیح داد: خوشحالم که در این روزهای سخت از باشگاه استقلال نقل مکان می‌کنم. این باشگاه از مشکلات اقتصادی شدیدی رنج برده و اکنون می‌تواند آن را کاهش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    دوستان بنده دقیقن متوجه نشدم جناب قائدی منظورش از موارد زیر چیه. شما اگه متوجه سدید لطفن بنده رو راهنمایی کنید: ۱) “ شاید دوران حرفه ای من در جمع آبی ها به پایان رسیده باشد، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.” (اولش میگه شاید دوران من در استقلال تموم شده، اما بعدش میگه دوباره پیراهن استقلال رو به تن خواهم کرد!) ۲) “ خوشحالم که در این روزهای سخت از باشگاه استقلال نقل مکان می کنم.” ؟!؟! من شخصن فکر میکردم افتخارآمیزه که آدم در روزهای سخت پای چیزی بمونه، نه اینکه نقل مکان کنه.
    • احسان IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      میگه دورانم تموم شده! مگه نشده؟ قراردادش تموم شد ، قرارداد ۵ ساله با یک تیم جدید بسته و معلوم نیست برمی گرده یا نه! ولی معرفت داشته ، آرزو کرده برگرده! خودش رو فرزند استقلال می دونه ، چون عضوی از این باشگاهه و بعد هم بهش میگن پیشکسوت! مغانلو فقط شیش ماه با پول بالا اومد پرسپولیس! پرسپولیسیها دم از تعصبش می زدن! رفت سپاهان ، همه عکساشو پاک کرد! این میشه تفاوت! خوشحاله که تو این شرایط سخت مالی استقلال تونسته باری از ایم مشکل برداره! با پول ترانسفرش یا میشه پول استرا رو داد یا ۱۰تا بازیکن تراز اول خرید! این کمک هست یا نیست؟ خوشحالی داره یا نه؟
  • استقلال قهرمان IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    هر جا هستی موفق باشی ،
  • من یه لنگی بدبختم IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    پسراستقلال هرجاهستی موفق باشی ممنون بابت خوبیات
  • مرسانا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    موفق باشی گرچه دلم برات تنگ میشه که داخل زمین استقلال ببینمت و وقتی میری جل بگم این گله داد بزنم قایدی بازم موفق باشی خیلی دوست دایم مهدی امید وارم که همیشه موفق سر بلند باشی
  • چنگیز IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    درودبرتو حقیقتا استقلالی شش دانگ هستی
  • ابوالفضل استقلالی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    پسر استقلال هرجا هستی تن درست و موفق باشی امیدوارم دوباره پیراهن آبی رو به تن کنی
  • دریا ساحل IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    همشهری عزیزم امیدوارم به اونجایی برسی که تا حالا کسی مثلش رو ندیده باشه به خودت باور داشته باش تو خیلی بیشتر از اینها حرف برای گفتن داری و خوشحالم که اصالت بوشهریتو نشون دادی و از استقلال و هواداراش قدردانی کردی و تونستی در جهت کم کردن مشکلات این باشگاه عزیز و مردمی قدمی ورداری شیر مادر حلالت مهدی جان
  • داود IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    آقا مهدی با این سن کمت حرفهائی زدی که تا به حال هیچ استقلالی که نان استقلال را خورده و نام واعتبارشو از همین تیم داره اینقدر قشنگ خداحافظی نکرده بود برو انشاالاه تو زندگی و کارت موفق باشی ( دمت خیلی خیلی گرم )
  • Am IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    تعصب یعنی این وبازیکنانی مثل قائدی حاج صفی نویدکیا کریم باقری... که هر جا برن اگه برگردن ایران فقط لباس یه تیم رو میشناسن
  • امیر IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    مهدی جان ماشالا به وجودت داداشم ایشالا تا ابد زنده باشی و بدرخشی و موفقیت هات رو ببینم و چشم حسودات کور بشه که نمیتونند موفقیتت رو ببینند و تو بیشتر از اینا خوبی.
  • Mahmood IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    بودی حالا. خودتی بوی پول به مشامت خورده
  • فیروز IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    دست بکشید از این بازی مسخره یک مدیر خوب برای استقلال بیارید تمامش کنید هوادار رو دست ندارید فقط حاجی بدرد مدیریت میخوره
  • ناشناس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    ساسی مانکنو باید مدیر استقلال کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی