نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مغانلو مهاجم ششدانگی نبود؛ عزمی برای ماندن نداشت/ مغانلو از ویترین پرسپولیس استفاده کرد و رفت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جمشید شاه‌ محمدی گفت: مغانلو بیشتر از آنکه به پرسپولیس کمک کند از بزرگی و بزرگترین ویترین فوتبالی ایران یعنی پرسپولیس نهایت استفاده را برد.

جمشید شاه‌ محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، فورواردی که در گلزنی به خصوص روی زدن ضربات سر تبحر خاصی داشت در رابطه با جدایی مغانلو و سایر مسائل روز پرسپولیس توضیحاتی را مطرح کرد:

* مغانلو به نظر من مهاجم ششدانگی نبود و جز دو، سه بازی که در گلزنی بد نبود آنچنان کار خاصی برای پرسپولیس انجام نداد و بیشتر از آنکه به پرسپولیس کمک کند از بزرگی و بزرگترین ویترین فوتبالی ایران یعنی پرسپولیس نهایت استفاده را برد و در پرسپولیس چندین برابر بیشتر به چشم آمد. بعد از آن هم با مطرح ساختن خودش با رقمی بالا به باشگاه رقیب رفت. مغانلو اگر رفت این مسأله تصمیم خودش بود؛ او عزم چندانی برای ماندن در پرسپولیس نداشت. در واقع او آمده بود در پرسپولیس مطرح شود و به چشم آید که به خواسته‌اش رسید.

* به نظرم مغانلو مهاجم کامل و ششدانگی نبود. در پرسپولیس بزرگ هم مهم بازیکن نیست بلکه تیم مهم است که شخصیت قهرمانی دارد. با وجود جدایی مغانلو هم پرسپولیس دو مهاجم خوب دیگر مانند عبدی و آل‌کثیر دارد. عبدی شاگرد خودم در بادران بود؛ مهاجمی که اگر دوندگی‌اش را بیشتر کند واقعاً مهاجمی بی‌نظیر خواهد بود؛ مهاجمی که گل‌های بسیار حساسی در پرسپولیس زد و باز هم می‌تواند از عهده این امر در صورت دوندگی بیشتر و زحمت بیشتر برآید. در واقع عبدی مهاجمی گلزن و چارچوب‌شناس است که اگر بعضی موارد را بیشتر در کارش لحاظ کند حتماً بازی‌اش خیلی بیشتر به چشم خواهد آمد. او مهاجم خیلی خوبی است که جواب گل‌های مهمش را هم با دعوت به تیم ملی گرفت به شرط آنکه او همان روند موفقش را ادامه دهد و بیشتر تن به کار دهد و از توانایی‌اش بهترین بهره را بگیرد.

* در حال حاضر مهاجم تاپ و ششدانگی در فوتبال ایران وجود ندارد. به همین دلیل حتماً باید مهاجم خارجی خیلی خوبی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی مطرح به خدمت گرفت که به کار تیم بیاید. متأسفانه بستر مناسبی برای حضور یک مهاجم خوب مانند عبدی از پایه‌ها در پرسپولیس فراهم نیست به همین دلیل راهی جز جذب مهاجم خارجی وجود ندارد. زمان ما بازیکنان همه از تیم‌های پایه به پرسپولیس می‌آمدند مانند خود من و رضا عابدیان و فرامرز میرزایی و چندین بازیکن دیگر که در تیم‌های پایه خوب پرورش پیدا کردیم و پس از آن به پرسپولیس پیوستیم. خودم در پرسپولیس بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتم و از پرسپولیس به تیم ملی رسیدم.

* حتماً پرسپولیس باید مهاجم خارجی که حتی توانایی فنی بهتری نسبت به عبدی و آل‌کثیر داشته باشد را به خدمت بگیرد تا بتواند به دو مهاجم پرسپولیس برای کار و زحمت بیشتر شوک بدهد و آنها بدانند به‌ واسطه رقیبی قدر همیشه باید در بهترین فرم باشند وگرنه نیمکت‌نشین خواهد شد. از همه این موارد بگذریم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است به همین دلیل حتماً باید بازیکنانی را در اختیار داشته باشد که از پس این مهم و بازی در رقابت‌های حساس آسیایی برآید.

* تنها نگرانی من جدایی نوراللهی است؛ بازیکنی که خودش را فدای تیم می‌کرد و در قالب فرماندهی تیم در خط میانی، هافبکی همه‌کاره بود. نگرانم نتوانند جای خالی او را پر کنند.

* هیچ‌کدام از تیم‌ها حتی سپاهان که بریز و بپاش زیادی به راه انداخته و با پرداخت چندین برابری نسبت به بقیه تیم‌ها بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته باز هم یارای رقابت با پرسپولیس را نخواهد داشت چون کادر فنی توانمندی مانند پرسپولیس ندارد. ضمن آنکه ساختار فنی خوب و هماهنگ با شخصیت قهرمانی را هیچ تیمی جز پرسپولیس حتی سپاهان در اختیار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بیائیم مثل این پیشکسوت ویا پیشکسوت استقلال آقای پیروز قربانی به جای توهین وتوجیه فنی صحبت کنیم ..
  • خندان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    شخصیت پیروزی بابا مسعود بود
    • پرسپلیس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      کتر بزنید تا توهم کمتری بگیرید اگه اینجوری فکر می‌کنید چرا بازیکن میگیرید ششتقلال تیمی که به لطف حکومت رقیب سلطان فوتبال ایران شده آخه تمام کادر فنی شما اندازه استاد اسدی بازی ملی ندارن شاه با یک نیمه بازی ملی اصلا فرهاد مجیدی شش قدم حریف تیم ملی رو دیده خخخخخ
  • مهدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    منظورش از کادر فنی خوب داورها و بابا مسعود بود
  • لنگ IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    غیر اینکه وزیرو داور ورسانه را داشتند تیمایی مث پیکانم کمکشون بود که جام اسنپی بگیرنددیگه چی میخواستید
  • علی US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    نمک خورد و نمکدان شکست ولی هر نیرویی که به تیم بزرگ پرسپولیس عضو میشه معروف میشه
  • تینا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    زیادی خودتونو دست بالا گرفتین
  • وای چرا همه بدجور سوختند (هی بنازمت آقای ساکت) IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    ساکت بدجور همه را سوزونده زنده باد سپاهان
  • فرزاد IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    بشین بابا شما حتی با تبانی جلو کیسه هم نتونستید جام بگیرید بازم بگم... کل اصفهان مردم از بی ابی به خاطر عواملی مثل صنعت فولا میمیرند انوقت این بابا از مدیریت زمان پارینه سنگی ساکت صحبت میکنه حق آبه بیچاره کشاورز مفت میره تو جیب بازیکن مفت خور بی جام انوقت از مدیریت ادم فاسدی مثل ساکت که به هیچ چیز رحم نمیکنه حرف میزنید حرف مفت....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی