نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۰ |
۲
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۰ شهریور با بسته شدن پنجره تابستانی تکلیف سردار آزمون مشخص خواهد شد. اینکه در زنیت می‌ماند یا راهی تیم لیون خواهد شد.

اکیپ فرانسه خبر داده است باشگاه لیون فرانسه با زنیت بر سر سردار آزمون به توافق رسیده است. همچنین این روزنامه در گزارشی می‌نویسد قرار است لیون در ازای به خدمت گیری سردار آزمون ۱۵ میلیون یورو به زنیت بدهد. این دقیقا همان مبلغی است که باشگاه زنیت برای خرید سردار آزمون به باشگاه روبین داده است. با این حال ۱۰ شهریور آخرین فرصت زنیت برای فروش سردار آزمون است چرا که در غیر این صورت این بازیکن ژانویه می‌تواند با تیم‌های خواهان خود وارد مذاکره شود و پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدیدش شود.

در گزارش‌هایی متعددی که در این خصوص منتشر شده می‌خوانیم روسای لیون چند روزی است مشغول مذاکره برای جذب بازیکن تیم ملی ایران (با ۳۷ گل زده در ۵۵ بازی) هستند و رقم ۱۵ میلیون یورو را پیشنهاد داده‌اند. زنیت در ابتدا خواهان دریافت ۲۵ میلیون یورو بود که برای شرایط مالی لیون بسیار زیاد به نظر می‌رسید و در نهایت دو طرف به همین رقم رضایت دادند. احتمال دارد که آزمون روز دوشنبه تست‌های پزشکی لیون را پشت سر بگذارد اما پیش از آن باشگاه روسی باید جانشینی برای او پیدا کند. کارلوس وینیسیوس (بنفیکا)، آندره‌آ بلوتی (تورینو) و لابورد (مون پولیه) جز گزینه‌های این باشگاه به حساب می‌آیند.

توئیت‌های خبرنگاران فرانسوی نشان از قطعیت این انتقال دارد؛ انتقال به دومین شهر پرجمعیت فرانسه بعد از پاریس و درحالی که با حضور مسی در لیگ فرانسه این رقابت‌ها نیز اهمیت و جذابیت فوق‌العاده خود را خواهد داشت. لیون پایتخت ابریشم جهان و یک شهر فرهنگی بسیار جذاب و زیباست.

اما آیا سردار آزمون روز دوشنبه در تست پزشکی تیم لیون شرکت می‌کند؟ او ۷۲ ساعت است که در تهران بسر می‌برد و از دوشنبه هم در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند. این بدین معنی است که سردار آزمون سفری به فرانسه نداشته... در این مورد می‌شود حدس‌های زیادی زد. اینکه سردار آزمون از رفتن به لیون منصرف شده و یا اینکه مدیر برنامه‌هایش این وکالت را پیدا کرده که با حضور در فرانسه قراردادش را با لیون امضاء کند تا سردار آزمون بعد از بازی‌های تیم ملی راهی فرانسه شود و در تست‌های پزشکی لیون شرکت کند.

۱۰ شهریور با بسته شدن پنجره تابستانی تکلیف سردار آزمون مشخص خواهد شد. اینکه در زنیت می‌ماند یا راهی تیم لیون خواهد شد. او در صورتی که در زنیت بماند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی