نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
۰ |
۰
محمود فکری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با مشخص شدن سرمربی آلومینیوم اراک، تعداد تیم‌هایی که وضعیت کادر فنی آنها نامشخص است به سه تیم رسیده است. 

در حالی که گمانه زنی‌ها از حضور سیروس پورموسوی در تیم آلومینیوم اراک خبر می‌داد به یکباره اعلام شد رسول خطیبی سرمربی این تیم شده است. البته رسول خطیبی پیش از این در دسته اول و لیگ برتر سرمربی این تیم بود و بانی حضور اراکی‌ها در لیگ برتر شد اما به دلیل رها کردن تیم در میانه‌های راه و شکایتی که از سوی باشگاه از او صورت گرفته بود تصور نمی‌شد بار دیگر سرمربی آلومینیوم اراک شود اما مدیران این تیم ترجیح دادند اتفاقات گذشته را نادیده بگیرند و بار دیگر هدایت تیم را به او محول کنند. حالا برای سه تیم لیگ برتری که دارای مربی نیستند تصور می‌کنید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ 

نفت مسجد سلیمان (محمود فکری) 

محمود فکری که مذاکراتش با باشگاه پیکان و مس کرمان در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بی نتیجه ماند چند باری با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان جلسه داشته و به نظر می‌رسد در نهایت قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد. به تازگی مدیران باشگاه نفت با محسن رضایی مشاور اقتصادی رییس جمهور دیدار کردند و امیدوار هستند با متقاعد شدن وزارت نفت برای تامین هزینه‌های تیم‌های نفتی مشکل آنها حل شود، البته باید به این نکته اشاره کرد عدم تامین هزینه تیم‌های نفت از سوی وزارت نفت به خاطر مصوبه مجلس است و تنها راهکار قانونی برای رفع این مشکل تغییر مصوبه مربوطه است. برای محمود فکری در حال حاضر گزینه ای بهتر از نفت مسجد سلیمان وجود دارد و در صورتی که بخواهد به مربیگری در لیگ برتر ادامه دهد چاره ای ندارد که با این مشکلات کنار بیاید. 

محمود فکری

صنعت نفت آبادان (؟) 

این باشگاه یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد اما گویی این مربی به باشگاه صنعت نفت اعلام کرده نمی‌تواند فصل آینده به کار خود در این  تیم ادامه دهد حتی اگر مجبور شود خانه بماند. گویی طرفین در این باره تفاهم نامه ای با هم امضاء کردند. مهمتر از موضوع مربی برای صنعت نفت استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه و نامشخص بودن مدیریت باشگاه است که بدون شک به تیم آسیب خواهد زد. در حالی که بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرده اند و بازیکنانی هم بخدمت گرفته اند از باشگاه صنعت نفت هیچ خبری به بیرون درز نمی‌کند و شاید این موضوع در نهایت ضربه جبران ناپذیری به صنعت نفت بزند. این تیم تصور می‌کند همیشه بخت با او یار است و با وجود اینکه در لحظه‌های پایانی جمع و جور می‌شود در نهایت در جدول بازی‌ها باقی خواهد ماند. 

تکلیف ۳ نیمکت خالی لیگ برتر چه می شود؟ 

پدیده (رضا مهاجری) 

پدیده و سید مهدی رحمتی؛ این دو رابطه خوبی با هم ندارند. شاید بهتر است بگوییم مهدی رحمتی و مالک باشگاه پدیده در حالی که حمیداوی بود که به مهدی رحمتی به عنوان سرمربی اعتماد کرد و اگر این کار را انجام نمی‌داد شاید حتی سرمربیگری او استارت نخورده بود. گفته می‌شود حمیداوی در صورتی که رحمتی کار خود را با پدیده استارت نزند مایل است هدایت تیم را بار دیگر به رضا مهاجری محول کند. این دو قبلا در پدیده با هم همکاری داشتند. پدیده هم مثل دو تیم یاد شده در حال از دست دادن زمان است و بدون شک بهترین تصمیم در آینده زمان‌های از دست داده را بر نخواهد گرداند.

تکلیف ۳ نیمکت خالی لیگ برتر چه می شود؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی